Η BMW είναι μια από τις πρώτες εταιρείες που πόνταρε στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της με τις i3 και i8, οι οποίες κοντεύουν να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους. Αυτό σημαίνει πως η γερμανική εταιρεία θα πρέπει να κατασταλάξει, για την i8, ποιο δρόμο τελικά θα ακολουθήσει.

Η υπάρχουσα i8 είναι plug-in υβριδική, με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1.500 κυβικών της μάρκας να αποδίδει 213 ίππους και να κινεί τους πίσω τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων να κινεί τος εμπρός τροχούς. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 374 ίππους και τα 570 Nm, μπορούν να καλυφθούν καθαρά ηλεκτρικά έως και 55 χιλιόμετρα για το κουπέ (53 για το ρόουντστερ), ενώ το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 4,6 δευτερολέπτων (κουπέ) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ ώρα.

Έτσι ο ένας δρόμος είναι η βαυαρική εταιρεία να επιμείνει σε αυτή τη διάταξη, που οικονομικά δείχνει και η πιο λογική και να αντικαταστήσει ενδεχομένως τον τρικύλινδρο με έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο ή έναν εξακύλινδρο 3.000 κυβικών. Στην τελευταία περίπτωση η συνδυαστική ισχύς θα ξεπερνούσε τους 600 ίππους, οπότε θα μπορούμε να μιλάμε για ένα πραγματικό, super car.

Ο δεύτερος δρόμος είναι η i8 να γίνει, όπως και η i3, πλήρως ηλεκτρική. Με τον τρόπο αυτό θα προέκυπτε η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών BMW, που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ίδια της εταιρείας οι πωλήσεις του θα σημειώσουν έκρηξη τα επόμενα χρόνια. Ταυτόχρονα θα δημιουργηθεί και μια άμεση σύνδεση με την εμπλοκή της εταιρείας στη Formula E.  

Τεχνολογικά η ηλεκτρική i8 θα μπορούσε να ακολουθεί τη λογική του πρωτότυπου iNext και να χρησιμοποιεί την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών κινητήρων. Από την άλλη πολύ αμφίβολο αν έως το 2019 που αναμένεται να παρουσιαστεί η BMW θα έχει προλάβει να έχει ολοκληρώσει την εξέλιξη των slid state μπαταριών που ή ίδια εξελίσσει.  

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!