Το ότι η Bugatti θέλει να διευρύνει τη γκάμα της με ένα δεύτερο μοντέλο αυτοκινήτου εκτός από τη Chiron και τις παραλλαγές της είναι κοινό μυστικό. Παράλληλα η φημολογία θέλει να προκρίνεται τελικά για την κανονική παραγωγή ένα SUV παρά μια λιμουζίνα.

Φυσικά ένα SUV με τα σήματα της γαλλικής εταιρείας του ομίλου Volkswagen δεν μπορεί παρά να έχει, σύμφωνα και με τη λογική που διέπει τα δύο μοντέλα που έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα -τις Veyron και Chiron- κορυφαία ιπποδύναμη και αντίστοιχες επιδόσεις.

Οι αρχικές προσεγγίσεις έκαναν λόγο για τη χρήση του V8 των 4.000 κυβικών που κινεί και τη Lamborghini Urus αλλά οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο πως το σύστημα πρόωσης θα είναι καθαρά ηλεκτρικό. Ο ένας λόγος για την απόφαση αυτή είναι η μεγάλη διαφορά απόδοσης μεταξύ του V8 των 4.000 κυβικών και του W16 των 8.000 κυβικών που φτάνει τους 1.500 ίππους. Ο άλλος είναι η τεχνολογική πρωτοπορεία σε συνδυασμό με την ευκολία που μπορείς κανείς να πάρει κανείς πολλούς ή ακριβέστερα πάρα πολλούς ίππους από ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης.

Το οποίο θα μπορούσε να προέλθει από την συνεργασία με την ειδικευμένη εταιρεία Edaq ή από την κροατική Rimac. Η τελευταία έχει στη διάθεσή της ένα τέτοιο σύνολο με συνδυαστική απόδοση 1.880 ίππων, το οποίο έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο C_Two της ίδιας της Rimac αλλά και στο Pininfarina Battista.

Αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε πως προκύπτει η Rimac η απάντηση είναι απλή: το 10% της κροατικής εταιρεία ανήκει στην Porsche, η οποία με τη σειρά της ανήκει στον όμιλο Volkswagen που είναι και ο ιδιοκτήτης της Bugatti. Τόσο απλά…

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!