H F-Type της Jaguar είναι από τα πιο όμορφα κουπέ και μάλιστα σε μια περίοδο που η συγκεκριμένη κατηγορία είναι γενικώς σε ύφεση. Προκειμένου λοιπόν να τη διατηρήσει στην επικαιρότητα η βρετανική εταιρεία με τους Ινδούς ιδιοκτήτες προχώρησε στην ανανέωσή της η οποία είναι λίγο πιο εκτεταμένη σε σχέση με ότι δείχνει με την πρώτη ματιά.

Αυτό που προσέχει κανείς αρχικά είναι οι νέοι προβολείς που είναι σαφώς πιο μικροί και λεπτοί, ειδικά στην έκδοση τους Pixel που είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση και προαιρετική σε όλες τις υπόλοιπες. Από κει και πέρα κάποιες αλλαγές υπάρχουν τόσο στη μάσκα και το καπό όσο και στο πίσω μέρος. Μάλιστα οι τελευταίες έχουν σαν αποτέλεσμα και μια μικρή αύξηση του χώρου αποσκευών στα 299 λίτρα. Στο εσωτερικό η εικόνα δεν έχει διαφοροποιηθεί, ενώ αυτός που έχει αλλάξει ριζικά είναι ο πίνακας οργάνων ο οποίος πλέον είναι ψηφιακός με διαγώνιο 12,3 ιντσών.

Ο εισαγωγικός κινητήρας είναι και πάλι ο τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών που αποδίδει 300 ίππους και κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς, ενώ στη συνέχεια η γκάμα πηγαίνει κατευθείαν στους V8 των 5,0 λίτρων -οι V6 των 3.000 κυβικών δεν είναι πλέον διαθέσιμοι- που συνδυάζονται και με τετρακίνηση. Ο στάνταρ V8 αποδίδει 450 ίππους, ενώ στην κορυφαία και πιο σπορ έκδοση που πλέον δεν λέγεται SVR αλλά R φτάνει τους 575. Οι οποίοι επιταχύνουν το όμορφο κουπέ μέσα σε 3,7 δεύτερα από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα και μπορούν να το κινήσουν μέχρι και με 300 χλμ./ ώρα. Γεγονός είναι πως η τελική ταχύτητα είναι ελαφρώς μειωμένη σε σχέση με αυτήν της προηγούμενης εκδοχής, καθώς η σταθερή αεροτομή έχει αντικατασταθεί από μια αναδιπλούμενη.

Μια ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι το Quiet Start, κατά την οποία δεν ανοίγουν τα διαφράγματα της εξάτμισης προκειμένου να μην ξυπνά η γειτονιά όταν η F-Type θα παίρνει μπροστά.

Οι αλλαγές αφορούν φυσικά και το ρόουντστερ, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από το Μάρτιο.  

Διαβάστε επίσης