Μπορεί η αυτόνομη οδήγηση να απέχει ακόμα αρκετά από την εφαρμογή της στην καθημερινότητά μας αλλά αυτό δεν εμποδίζει διόλου τους κατασκευαστές να εξελίσσουν όχι μόνο τα συστήματα που θα παίξουν ρόλο στην ανάπτυξή της αλλά και διάφορα περιφερειακά. Όπως είναι π.χ. τα καθίσματα, καθώς στο μέλλον θα πρέπει να καλύπτουν και άλλες ανάγκες.

Ένα από αυτά τα μελλοντικά καθίσματα είναι και το ZeroG Lounger που παρουσίασε η BMW και είναι ίσως το πιο εξελιγμένο από όσα υπάρχουν. Μάλιστα η γερμανική εταιρεία δε θα περιμένει το πρώτο αυτόνομό της μοντέλα για να το χρησιμοποιήσει αλλά θα το κάνει στο σχετικά κοντινό μέλλον στο κορυφαίο της SUV, την Χ7.  

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν το συγκεκριμένο κάθισμα, που παρουσιάστηκε και στις αρχές του έτους στην CES στο Λας Βέγκας ιδιαίτερο; Καταρχήν η δυνατότητα ανάκλισής του κατά 40 ή ακόμα και κατά 60 μοίρες, σε μια θέση δηλαδή που ο επιβάτης θα μπορεί να χαλαρώσει, να ξεκουραστεί ή ακόμα και να κοιμηθεί.

Σημαντικό είναι πως σε κάθε θέση του καθίσματος η ενσωματωμένη σε αυτό ζώνη ασφαλείας προσαρμόζεται προκειμένου να παρέχεται το καλύτερο δυνατό επίπεδο προστασίας. Ταυτόχρονα ενσωματωμένος στο κάθισμα είναι και ένας αερόσακος ονόματι Cocoon που προστατεύει ολικά τον επιβάτη, ενώ σε περίπτωση σύγκρουσης μέρος της ενέργειας απορροφάται και από τις ράγες της βάσης.

Ο επιβάτης που χρησιμοποιεί το επενδεδυμένο με υψηλής ποιότητας υλικά ZeroG Lounger μπορεί να έχει πρόσβαση στο σύστημα ψυχαγωγίας ακόμα και στις θέσεις ανάκλησης, καθώς για το σκοπό αυτό υπάρχει μια οθόνη ενσωματωμένη στον ουρανό. Στην οποία μπορούν να προβάλλονται και πληροφορίες για την πορεία του αυτοκινήτου. Εννοείται πως σε κάθε περίπτωση και σε κάθε θέση του ZeroG Lounger η χρήση smartphones είναι εφικτή, το ίδιο και η ασύρματη φόρτιση, ενώ η τυχόν αίσθηση ναυτίας μπορεί να περιοριστεί στο 25% της αρχικής.

Διαβάστε επίσης