Ήταν στα τέλη των 60’ς όταν τα ανδρόγυνα επέλασαν στη βιομηχανία της μόδας καθώς ο Άντι Ουόρχολ συντόνιζε τη λεγεώνα των αμφίβολης σεξουαλικότητας μαχητών του. Ο Άλις Κούπερ εμφανίζεται με γυναικείο σύνολο, ο Iggy Pop κάνει έρωτα με το glitter του και στη Βρετανία ένας σκοτεινός, λαμπερός εξωγήινος προσεδαφίζεται. Ο Ziggy Stardust μόλις είχε πατήσει τα πόδια του στη Γη των θνητών.

Ο κόσμος της μόδας και της δημόσιας εικόνας δεν θα ήταν ποτέ ξανά ο ίδιος. Ο Μπάουϊ εμφανίζεται με φούστα έξι χρόνια πριν τολμήσει να τις παρουσιάσει στην αντρική πασαρέλα του ο Jean Paul Gaultier και σε όλη τη ζωή του αναδεικνύει σχεδιαστές σπάζοντας τα πολιτικά ορθά όρια. Γιατί ο Λεπτός, Λευκός Δούκας δεν ήταν ένας ακόμη ταλαντούχος μουσικός και ερμηνευτής, ήταν ένα ψυχεδελικό έργο τέχνης που ανέδειξε τον χαμαιλεοντισμό σε στρατηγική επιβολής του δικού του mojo.

O κόσμος της μόδας επηρεάστηκε και ορίστηκε από αυτόν. Ο κόσμος της μόδας ψέλλισε τον τελευταίο του αποχαιρετισμό στη gallery που συνοδεύει τον Λάζαρο της τέχνης στη μεγάλη του έξοδο εκεί, στην παραδοξότητα του διαστήματος που τον υποδέχθηκε την Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016 για να τον κάνει αστρόσκονη επάνω από τα κεφάλια μας.

Διαβάστε και αυτά

Libération, The Guardian, The Times. Tα καλύτερα πρωτοσέλιδα του διεθνή τύπου για τον Bowie

Όταν ο Ντέβιντ Μπάουι απάντησε το ερωτηματολόγιο του Προυστ

Ντέιβιντ Μπάουι: Συνέντευξη μ' ένα θρύλο

Madonna, Iggy Pop, Κάνιε Ουέστ και άλλοι αποχαιρετούν τον Ντέβιντ Μπόουϊ