Οι συντάκτες μόδας ακόμη δεν έχουν καταλήξει εαν το show του οίκου μόδας Gucci ήταν λυρικό αριστούργημα ή ακόμη ένας πειραματισμός του εκκεντρικού καλλιτεχνικού διευθυντή του Αλεσάντρο Μικέλε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι για ακόμη μια φορά η δουλειά του συζητήθηκε.

Είναι εύλογο. Πέρα από τις δημιουργίες του ο Μικέλε έστειλε στην πασαρέλα μια λεγεώνα από μοντέλα που κρατούσαν ως αξεσουάρ τα "κεφάλια" τους ή τους μικρούς δράκοντες τους ως άλλη Μητέρα των Δράκων ήτοι Ντενέρις Ταργκάριεν του Game Of Thrones.

Tο show της κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2018 του οίκου Gucci που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο, σε ένα σκηνικό που παρέπεμπε σε θέατρο εν λειτουργία είχε τα πάντα.

Με αναφορές σε ιδέες όπως μετα-ανθρωπισμός και διαδικασία υβριδικοποίησης, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Gucci θέλησε να παίξει με την έννοια της μόδας και της φαντασίας στήνοντας το δικό του παραμύθι που είχε παρελθόν, παρόν και ψήγματα από το μέλλον καθώς εμφανίστηκαν ακόμη και σάιμποργκ που έμοιαζαν τερατωδώς αληθινά.

Για να υλοποιήσει τις φαντασιώσεις του συνεργάστηκε με τους techno τεχνίτες του Makinarium, μιας φάμπρικας με έδρα τη Ρώμη που ετοιμάζει οπτικά και σπέσιαλ εφέ.

Στις περγαμηνές τους, οι τεχνίτες του Makinarium έχουν συνεργασίες μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Ρίντλεϊ Σκοτ και Ντάνι Μπόιλ.

Καθώς τα μοντέλα της επίδειξης παρέλαυναν φορώντας κέρατα ή έχοντας "τρίτο μάτι" ο οίκος απέδειξε ότι επενδύει στον κόσμο της κομψότητας αλλά και του φανταστικού υπογραμμίζοντας ότι ο σχεδιαστής είνει εραστής του αλλόκοτου.