TRAVEL

Πακέτα διακοπών για τεκνοποίηση από τη Δανία με αγάπη

Πακέτα διακοπών για τεκνοποίηση από τη Δανία με αγάπη
Η Δανία θέλει τους πολίτες της σε διακοπές σεξουαλικής αναψυχής

(CNN) Μια δανέζικη ταξιδιωτική εταιρεία ίσως βρήκε τη λύση στο πρόβλημα υπογεννητικότητας της χώρας.

Η νέα και ιδιαίτερα πονηρή διαφημιστική καμπάνια από το ταξιδιωτικό πρακτορείο Spies Rejser παροτρύνει πολίτες τρίτης ηλικίας να εξαγοράσουν στα ενήλικα παιδιά τους πακέτα διακοπών κάτω από τον ήλιο για να ανταμειφθούν εννέα μήνες αργότερα. Με ένα εγγόνι.

“Δεν μπορείτε να αγοράσετε την αγάπη. Ή μήπως μπορείτε;” είναι το τέχνασμα που χρησιμοποιεί το τηλεοπτικό σποτ στην έναρξη της καθώς ο ιδρώτας λούζει μια γυναίκα που έχει σαφώς τις διακοπές στην ατζέντα της.

Απευθυνόμενη στις μητέρες ενήλικων πολιτών (προφανώς οι πατέρες τους ενδιαφέρονται λιγότερο για τα εγγόνια;), η διαφήμιση επενδύει στο συναίσθημα υπενθυμίζοντας σε κάθε wannabe γιαγιά ότι ήταν εκεί όταν ο γιος της έμαθε να περπατάει, να διαβάζει, να οδηγεί ένα ποδήλατο αλλά θα είναι κάπως αδέξιο να είναι εκεί σε real time όταν ο γιος εμπλέκεται σε “αναπαραγωγικές” διαδικασίες. Από απόσταση όμως μπορεί (και πρέπει) να κάνει πολλά.

Καυτές, πιο καυτές, ακόμη πιο καυτές διακοπές

Τα ζευγάρια κάνουν 51% περισσότερο σεξ όταν βρίσκονται σε διακοπές ιδιαίτερα σε θερμά κλίματα καθώς οι ενδορφίνες και το αίμα κυκλοφορούν στα κατάλληλα όργανα, ισχυρίζεται η διαφήμιση χωρίς ωστόσο να παραθέτει κάποια αξιόπιστη πηγή.

Αυτό δεν ισχύει για τις διακοπές σε camping, προσθέτει. Μέσα στη σκηνή η συνουσία πέφτει 2 ολόκληρες ποσοστιαίες μονάδες, συμπληρώνει.

Η διαφήμιση αποτελεί τη συνέχεια viral διαφημιστικής εκστρατείας από το παρελθόν με τίτλο “Κάντο Για Τη Δανία”.

Το σποτ ενθάρρυνε τους πολίτες της χώρας να κάνουν ρομαντικές εξορμήσεις με σκοπό να επιδοθούν σε πατριωτική αναπαραγωγή.

Σεξιστική; Ίσως. Το 2009 ένα βίντεο του τουριστικού κρατικού φορέα της χώρας αποσύρθηκε μετά από σωρεία καταγγελιών που ισχυρίζονταν ότι η Δανία απεικονιζόταν σαν ένας προορισμός ιδανικός για σεξουαλικό τουρισμό.

Αντί να επικεντρώνεται σε πολλά αξιοθέατα της Δανίας, η ιδιαίτερη στην έμπνευση της καμπάνια είχε για πρωταγωνίστρια μια γυναίκα που έκανε παγκόσμια έκκληση για να βρει τον πατέρα του μικρού παιδιού της.

“Κάντο Για Τη Μαμά”

Η υπογεννητικότητα και η γήρανση του πληθυσμού είναι ένα σοβαρό ζήτημα στη Δανία, όπως και σε πολλές χώρες της Γηραιάς Ηπείρου.

Το ποσοστό γεννήσεων της χώρας έχει μειωθεί σε 1,7 παιδιά ανά γυναίκα (η αναλογία ήταν 1,9 το 2010) και καθώς η μέση ηλικία τεκνοποίησης αυξάνεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία επικεντρώνεται στην ενθάρρυνση γονιμοποίησης. “Οι έφηβοι δεν πρέπει να περιμέμουν πολύ καιρό για να αποκτήσουν παιδιά” λένε.

Μπορεί η γεμάτη τσαχπινιά διαφημιστική εκστρατεία του Spies Rejser να ανατρέψει τα δεδομένα;

Όπως λέει το βίντεο “Αν δεν θα το κάνει για τη χώρα τους, σίγουρα θα το κάνει για τη μητέρα τους” προσθέτει.

Danish moms urged to send their kids on baby-making vacations by Maureen O'Hare