ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η «μάχη» του παγωτού: Αλλάζει ο «χάρτης» στην αγορά

Η «μάχη» του παγωτού: Αλλάζει ο «χάρτης» στην αγορά
pixabay

Νέα δεδομένα διαμορφώνονται στη αγορά του παγωτού μετά την «επιστροφή», έπειτα από 17 χρόνια, της ΔΕΛΤΑ, στον συγκεκριμένο κλάδο.

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΛΤΑ προχώρησε στην εξαγορά της εμπορικής εταιρείας Cold Sin η οποία αποτελεί τον επίσημο εθνικό διανομέα παγωτών της Mars , τον επίσημο διανομέα των παγωτών της General Mills A.E. που έχει το premium σήμα Häagen-dazs και αποκλειστικό διανομέα της ιταλικής Sammontana SPA για Ελλάδα και Κύπρο.

Η αγορά παγωτού στη χώρα μας υπολογίζεται περί τα 250 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας παράλληλα έναν σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης, λόγω του τουρισμού, στο κανάλι του Horeca. Οι μεγάλοι «παίκτες» του κλάδου, η Unilever με τα σήματα Algida και ΕΒΓΑ, η Froneri Hellas -κοινοπραξία των Νestlé και R&R – αλλά και η Κρι-Κρι έχουν συνολικό μερίδιο στην αγορά το οποίο αθροιστικά ξεπερνά αρκετά το 50%. Ένα σημαντικό μερίδιο επίσης, αφορά σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ.

Στην αγορά αυτή έρχεται πλέον να μπει εκ νέου η ΔΕΛΤΑ η οποία ήδη έχει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα διανομής στη μικρή λιανική και στο όποιο έρχεται πλέον να προστεθεί και εκείνο της Cold Sin, η οποία, διαθέτει δίκτυο 12.000 ψυγείων που καλύπτει ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της σχετικής συμφωνίας.

Την ίδια στιγμή στον κλάδο του παγωτού επαναδραστηριοποιείται η ΕΒΓΑ, η οποία έχει μετονομαστεί σε EMFI, με το σήμα Menne ενώ αναμένεται η επιστροφή των «Παγωτών Δωδώνη» για τα οποία όπως είχε αποκαλύψει ο πρόεδρος της «Φούρνοι Βενέτη» υπήρξε συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες. Σημειώνεται τέλος ότι τα εμπορικά σήματα και τα ακίνητα της ΑΓΝΟ έχουν αποκτηθεί από την «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» και δεν αποκλείεται μετά την πρώτη φάση λανσαρίσματος των βασικών κωδικών, σε επόμενη φάση στο μέλλον, να επιστρέψουν και τα παγωτά με το σήμα AΓΝΟ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ