ΜΟΔΑ

Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci, αφιερωμένη στον... κορωνοϊό

Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci, αφιερωμένη στον... κορωνοϊό
AP Photo/Luca Bruno

Γάντια μιας χρήσης και λουλούδια: Αυτά είναι τα σύμβολα ζωής που επέλεξε να χρησιμοποιήσει ο οίκος μόδας Gucci, στη νέα του καμπάνια για την πανδημία του κορωνοϊού

Εναρμονισμένος απόλυτα στο πνεύμα της εποχής, ο οίκος Gucci ξεκίνησε μια νέα καμπάνια για τον κορωνοϊό, με τη συνεργασία του σχεδιαστή και συμβούλου του οίκου, Γουίλι Ντατίρα.

Γάντια μιας χρήσης που παραπέμπουν στους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό και κίτρινο τριαντάφυλλο που αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία είναι στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας του οίκου.

Η Gucci συνεργάστηκε με τον σχεδιαστή και σύμβουλο του οίκου Γουίλι Ντατίρα. «Γάντια μίας χρήσης, κίτρινα τριαντάφυλλα από τον Γουίλι Ντατίρα, που εξηγεί: “Το κίτρινο τριαντάφυλλο στη γλώσσα των λουλουδιών αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία. Προσωπικά για εμένα, τα λουλούδια είναι σύμβολο ζωής. Το γάντι μίας χρήσης είναι η υπενθύμιση ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα υγείας σε όλο τον κόσμο δουλεύουν σκληρά για να θεραπεύσουν ανθρώπους και να σώσουν ζωές. Πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για εκείνους… Τα mudras είναι χειρονομίες που χρησιμοποιούμε στο διαλογισμό για να κάνουμε κανάλια για τη ροή της ενέργειας του σώματος, να φέρουμε οφέλη όπως ενσυνειδητότητα, συγκέντρωση και λιγότερο άγχος», γράφει στην ανάρτησή του ο Οίκος Gucci.

https://www.instagram.com/p/B_FFnUjqBfn

«Μοιραζόμαστε αυτές τις δημιουργίες, γιατί αποτελούν κλειδί για την αρμονία, τη γενναιοδωρία και την ευεξία, αυτό είναι το μήνυμα των καλλιτεχνών της #GucciCommunity, που βοηθά τους πιο ευάλωτους σε αυτή την κρίση. Να κάνετε δωρεές στο ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών για τον COVID19, Solidarity Response Fund, που υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αλλά και στην Ιταλική πολιτοφυλακή», καταλήγει η ανάρτησή του οίκου.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ