ΕΛΛΑΔΑ

Αστυπάλαια: Η πεταλούδα του Αιγαίου παίρνει την τελική της μορφή

Μπορεί πάνω στο χάρτη να μοιάζει με πεταλούδα, μπορεί κι αν κοιτάξεις πανοραμικά να δεις πράγματι την όψη μιας πεταλούδας να δεσπόζει καταμεσής του Αιγαίου, ωστόσο, η Αστυπάλαια, με μια μεγάλη γιορτή που στήθηκε στο νησί, εγκαινίασε το έμβλημά της, την τουριστική της ταυτότητα, εκείνη που θα την ταξιδέψει σε κάθε γωνιά αυτού του πλανήτη. Και δεν είναι άλλη από μια… πεταλούδα.

Στις αρχές του Μαΐου, η χρυσαλίδα αποφάσισε ότι έφτασε η ώρα για τη μεγάλη της έξοδο. Κάπως έτσι άνοιξε τα τέσσερα φτερά της, στα χρώματα του Αιγαίου, του ουρανού, της θάλασσας και του πορφυρού των ανεμόμυλων και είναι έτοιμη να κατακλύσει τις διεθνείς τουριστικές αγορές και τους ταξιδιώτες που θα καταφθάσουν από κάθε σημείο του ορίζοντα. Πάντοτε με το λευκό των σπιτιών να τη συντροφεύει για να υπενθυμίζει σε όλους τη φιλοξενία των κατοίκων της.

Το CNN Greece βρέθηκε σε αυτή τη μεγάλη γιορτή, στην παρουσίαση αυτού του λογότυπου, αλλά και της στρατηγικής marketing του νησιού. Το κεντρικό μήνυμα της ταυτότητας, που παρουσίασε η κυρία Μαρία Τζάννου από την εταιρία Συμβούλων, είναι: «Astypalea. Τhe Aegean Energy Spring».

Η Μαρία Καμπούρη, αντιδήμαρχος Τουρισμού Αστυπάλαιας, χαιρετίζοντας την εκδήλωση, σημείωσε πως «κύριος στόχος μας είναι να διευρύνουμε την τουριστική σεζόν, η οποία τα τελευταία χρόνια σημειώνει σημαντική άνοδο, με κορωνίδα την περσινή χρονιά, όταν και καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 20% σε σχέση με το 2016, ενώ ο Σεπτέμβριος σημείωσε αύξηση τάξεως 60% (με τον αντίστοιχο του 2016). Επιπλέον, θέλουμε να διευρύνουμε τις συνδέσεις του νησιού με άλλους προορισμούς». Μάλιστα, η αντιδήμαρχος Τουρισμού του νησιού υπογράμμισε τη συμβολή της Sky Express στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού. Η δραστηριοποίηση της εταιρείας με τον στόλο νέας τεχνολογίας και τη μοναδική εμπειρία πτήσης που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, επέφερε σημαντική αύξηση της αεροπορικής επιβατικής κίνησης.

Παρουσιάζοντας την κεντρική ιδέα της στρατηγικής και της καμπάνιας, ο πρόεδρος της MTC GROUP, Νότης Μαρτάκης, αναφέρθηκε στη «στροφή» της διεθνούς αγοράς από τη μαζικότητα στην επιλεκτικότητα προς την οποία προσαρμόστηκε η Αστυπάλαια σε όλες τις δράσεις της, με στόχο «την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του νησιού στο κατάλληλο κοινό, αποφεύγοντας τη μαζικότητα και τις συμβατικές μεθόδους προσέγγισης των αγορών που έχουν αμφίβολη αποτελεσματικότητα και μόνο τη δημιουργία εντυπώσεων εξυπηρετούν», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.


Στη φωτό (από αριστερά προς τα δεξιά) η σύμβουλος τουριστικού marketing Μαρία Τζάννου, ο Νότης Μαρτάκης της Mtc Group, η αντιδήμαρχος Τουρισμού Αστυπάλαιας Μαρία Καμπούρη, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ο δήμαρχος του νησιού Πανορμίτης Κονταράτος και ο αντιπεφερειάρχης Φιλήμων Ζανετίδης

Ο δήμαρχος Αστυπάλαιας, Πανορμίτης Κονταράτος, επεσήμανε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει για την ενίσχυση του Τουρισμού, ευχαριστώντας και τους επαγγελματίες για τη συμμετοχή και τη στήριξη που παρέχουν στη γενικότερη προσπάθεια για την παρουσία της Αστυπάλαιας στις τουριστικές αγορές.

Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκου, κλείνοντας την εκδήλωση, αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο ΑΕΠ της χώρας, χάρη στην τουριστική ανάπτυξη, πράγμα που αποδεικνύεται, όπως είπε, από το γεγονός ότι 1 στα 3 ευρώ των τουριστικών -και όχι μόνο- επενδύσεων γίνεται στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, ενώ ακόμα και το 50% του τέλους διανυκτέρευσης θα έχει εισπραχθεί από το Νότιο Αιγαίο.

Το νησί της θετικής ενέργειας

Η αλήθεια είναι πως η «πεταλούδα του Αιγαίου» εκπέμπει θετική ενέργεια που αναβλύζει από τη γη και τους ανθρώπους της, ενώ γίνεται αισθητή στους επισκέπτες της, δημιουργώντας αισθήματα χαράς, ευφορίας και χαλάρωσης. Είναι η ενέργεια που φορτίζει τις μπαταρίες τους, γεμίζει τους πνεύμονες οξυγόνο και θαλασσινή αύρα, δίνει ρυθμό στα πόδια τους να σύρουν το χορό στα πανηγύρια, να διασκεδάσουν, να ερωτευτούν, να ζήσουν μοναδικές, αυθεντικές εμπειρίες. Είναι η ενέργεια που δίνει ώθηση στα φτερά της «πεταλούδας». Και εκείνη μας ξεναγεί στον μαγικό κόσμο του νησιού. Μεταμορφώνεται, σαγηνεύει και αλλάζει σχήμα για να παρουσιάσει κάθε φορά μια ξεχωριστή εμπειρία στο νησί της Αστυπάλαιας (γαστρονομία, πολιτισμός, δραστηριότητες, φύση που συνδυάζονται αρμονικά με τον ήλιο και τη θάλασσα).

Ταξίδι στην Αστυπάλαια

Η Αστυπάλαια είναι ακριβώς το κομβικό σημείο εκείνο που οι Κυκλάδες συναντούν τα Δωδεκάνησα. Αποπνέει μια φινέτσα, μια ηρεμία και μία θετική αύρα που θα γαληνέψει την ψυχή και του πιο απαιτητικού ταξιδιώτη.

Αν αποφασίσετε να επισκεφθείτε την Αστυπάλαια, θα πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας περισσότερες από πέντε ημέρες για να προλάβετε να γνωρίσετε έστω λίγες από τις ομορφιές του νησιού (μέχρι να ανανεώσετε το ραντεβού σας για το επόμενο καλοκαίρι). Πολλές παραλίες, γραφικά σοκάκια, αυλές «ντυμένες» με ασβέστη και εκατοντάδες γάτες σας περιμένουν για να σας μυήσουν στην ξεχωριστή θετική ενέργεια που περιβάλλει το νησί.

Πού να μείνετε

Προτιμήστε να μείνετε εντός της Χώρας ή λίγα μέτρα έξω από αυτή. Ενδεικτικά:

Andromeda Resort, Chrysalis Boutique Hotel, Kallichoron Art Boutique Hotel, Mouras Resort, Mouras Studios, Vithos Seaside Aparthotel.

Πού να φάτε

Φρέσκα ψάρια και τοπικές συνταγές θα γευτείτε στην Άγονη Γραμμή από τα χέρια της Μαρούλας και στο Μπαρμπαρόσα από τα χέρια της Βαρβάρας.

Πώς θα φτάσετε

Μέσα σε λιγότερο από μία ώρα, πετώντας πάνω από τα σύννεφα με την Sky Express Airlines. Αν προτιμάτε το πλοίο, τότε με την Blue Star Ferries θα προσεγγίσετε το νησί σε 9 ώρες, καθώς απέχει 117 ναυτικά μίλια από τον Πειραιά.

Πώς να κινηθείτε

Μπορείτε να νοικιάσετε αυτοκίνητο από το ή να κινηθείτε με τα πόδια. Αν σας αρέσει η περιπέτεια, μπορείτε να σκεφτείτε και τη μετακίνηση με ποδήλατο!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης