ΕΛΛΑΔΑ

«Plastic-Free Σαντορίνη»: Η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού για το περιβάλλον

INITIME/ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Την πρωτοβουλία προστασίας του περιβάλλοντος της Σαντορίνης, που παράλληλα συνιστά πρωτοβουλία προβολής του νησιού, ξεκινάει το υπουργείο Τουρισμού και «πατά το κουμπί» του πράσινου μετασχηματισμού, ξεκινώντας την καμπάνια ευαισθητοποίησης «Plastic-Free Σαντορίνη», με στόχο τη διάδοση του μηνύματος για τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα.

Πρόκειται για μία κοινή πρωτοβουλία του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, του δημάρχου Σαντορίνης, Αντώνη Σιγάλα και του προέδρου της διοίκησης της Lidl Ελλάς, Ιακώβου Ανδρεανίδη, που έχει ως στόχο την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό. Η Σαντορίνη γίνεται «Το Πρώτο Νησί στις Κυκλάδες (στο Αιγαίο), Ελεύθερο Από Πλαστικό».

«Η Σαντορίνη γίνεται η καρδιά μιας σπείρας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, που σταδιακά θα απλωθεί σε όλες τις Κυκλάδες και τα νησιά του Αιγαίου», αναφέρει το υπουργείο σε σχετική ανακοίνωση.

Η συμβολική ανακοίνωση της πρωτοβουλίας θα πραγματοποιηθεί σε σταθερά σημεία ευαισθητοποίησης στο νησί κατά την έναρξη της τουριστικής περιόδου, δηλαδή τέλος Μαρτίου με αρχές Απριλίου και θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του 2020.

Σημεία προβολής της προσπάθειας αυτής -εκτός της Σαντορίνης- είναι βασικά λιμάνια, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», τερματικοί σταθμοί των μέσων σταθερής τροχιάς, σημεία αναχώρησης των πλοίων για Σαντορίνη και εντός των ίδιων των πλοίων και ΜΜΕ, όπως περιοδικά.

Τα αντίστοιχα σημεία στη Σαντορίνη θα είναι ο αερολιμένας του νησιού, οι στάσεις λεωφορείων, οι οργανωμένες παραλίες, τα ΚΕΠ, τα σημεία άφιξης των πλοίων και τα τοπικά ΜΜΕ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης