ΕΛΛΑΔΑ

Κορωνοϊός: Μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και οικογενειών ανακοίνωσε ο Δήμος Αθηναίων

ΙΝΤΙΜΕ

Σημαντικά μέτρα οικονομικής ανακούφισης επιχειρήσεων και οικογενειών, ανακοίνωσε ο Δήμος Αθηναίων, για «να ξεπεράσουμε την κρίση όλοι μαζί», όπως δήλωσε ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του Δήμου, οι επιχειρήσεις που διακόπτουν υποχρεωτικά τη λειτουργία τους λόγω των μέτρων αποτροπής διάδοσης του κορωνοϊού, απαλλάσσονται των ανταποδοτικών τελών (τέλη καθαριότητας & φωτισμού και φόρος ηλεκτροδοτούμενων χώρων), της καταβολής τελών κατάληψης κοινοχρήστων χώρων, διαμονής παρεπιδημούντων (5%) και των τελών επί των ακαθαρίστων εσόδων των καταστημάτων (0.5%).

Επίσης αναστέλλεται η καταβολή των τροφείων στους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς του Δήμου Αθηναίων για το χρονικό διάστημα που αυτοί παραμένουν κλειστοί.

«Ο Δήμος Αθηναίων είναι και θα παραμείνει δίπλα σε όλες τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους πολίτες σε αυτή τη δύσκολη περίοδο», υπογράμμισε ο δήμαρχος Αθηναίων.

Τα 14 μέτρα του δήμου Αθηναίων

  1. Η Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων από ξεκινά ταυτόχρονη απολύμανση μαζί με το πλύσιμο που γίνεται σε δρόμους, πεζοδρόμια, πεζόδρομους και πλατείες. Τα σάρωθρα, τα μικρότερα και μεγαλύτερα πλυστικά μηχανήματα, τα καδοπλυντήρια που καθαρίζουν τους κάδους αλλά και οι υδροφόρες του Δήμου εκτός από νερό θα χρησιμοποιούν και ποσότητα απολυμαντικού υγρού σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Εθνικού Οργανισμού Υγείας. Έτσι εκτός από το πλύσιμο θα γίνεται πλέον και τακτική απολύμανση των χώρων στους οποίους επιχειρούν όλα τα προαναφερόμενα οχήματα. Τακτική απολύμανση θα γίνεται και στα παγκάκια και τις στάσεις των λεωφορείων.
  2. Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των παιδικών χαρών του Δήμου Αθηναίων για τις δύο επόμενες εβδομάδες. Στις όσες βρίσκονται σε φυσικό χώρο, χωρίς περίφραξη θα τοποθετηθούν ειδικές ταινίες σήμανσης περιμετρικά των οργάνων.
  3. Προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στις μετακινήσεις τους αποφεύγοντας τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς επιστρέφονται από την Δημοτική Αστυνομία οι πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που είχαν αφαιρεθεί ως την Πέμπτη 12 Μαρτίου. Οι κάτοχοι τους μπορούν να τις παραλάβουν αύριο Σάββατο 14 Μαρτίου και την Κυριακή 15 Μαρτίου (ώρες 10.00-14.00) καθώς και από την Δευτέρα 16 Μαρτίου μέχρι την Παρασκευή 20 Μαρτίου μετά την καταβολή του αντίστοιχου προστίμου και με την προσκόμιση των απαραίτητων για την παραλαβή τους δικαιολογητικών (άδεια κυκλοφορίας, ασφαλιστήριο συμβόλαιο, αστυνομική ταυτότητα ή θεωρημένη εξουσιοδότηση στην περίπτωση που θα τις παραλάβει τρίτος), από τα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας (Αγ. Κωνσταντίνου 14, 1ος όροφος), από τις 09.00 ως τις 15.00.
  4. Μετά από συνεννόηση και συνεργασία του Δήμου Αθηναίων με τον ΕΟΔΥ από την ερχόμενη Δευτέρα 16 Μαρτίου το Δημοτικό Ιατρείο που βρίσκεται στην 5η Δημοτική Κοινότητα (Σαρανταπόρου 4 – Άνω Πατήσια) γίνεται ιατρείο για τον έλεγχο πολιτών σε σχέση με τον κορωνοϊο. Ο ΕΟΔΥ θα συντονίζει την λειτουργία του. Οι πολίτες κατόπιν επικοινωνίας με τον ΕΟΔΥ στον τηλεφωνικό αριθμό 210 5212054 θα παραπέμπονται για έλεγχο με ραντεβού στο ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Ιατρείου. Οι πολίτες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου Δημοτικού Ιατρείου για άλλα θέματα υγείας, θα εξυπηρετούνται από τα υπόλοιπα πέντε Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου. Ταυτόχρονα, τίθενται στη διάθεση του ΕΟΔΥ μια σειρά από άλλους χώρους του Δήμου Αθηναίων, σε όλες τις δημοτικές κοινότητες.
  5. Αναστέλλεται για 14 ημέρες η λειτουργία των υπηρεσιών της Πολεοδομίας του Δήμου Αθηναίων που εξυπηρετούν το κοινό. Η αναστολή της λειτουργίας δεν θα έχει καμία επίπτωση, οικονομική ή άλλη, στην εξέλιξη των υποθέσεων των ενδιαφερόμενων πολιτών.
  6. Αναστέλλεται για 14 ημέρες η λειτουργία των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου που εξυπηρετούν το κοινό. Παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να συνεχίσουν να πληρώνουν όλες τις οφειλές προς το Δήμο που περιλαμβάνουν έναν μοναδικό κωδικό RF με χρήση του ebanking για όλες τις τράπεζες. Η αναστολή της λειτουργίας δεν θα έχει καμία επίπτωση, οικονομική ή άλλη, στην εξέλιξη των υποθέσεων των ενδιαφερόμενων πολιτών.
  7. Αναστέλλεται για 14 ημέρες η λειτουργία του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών και ΤΑΠ για συναλλαγές με το κοινό.
    Α. Για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αποσυμφόρηση της υπηρεσίας και την προστασία των πολιτών, μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Αθηναίων (https://eservices.cityofathens.gr/) οι πολίτες μπορούν να συνεχίζουν να υποβάλλουν αιτήσεις για διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων των ακινήτων τους σύμφωνα με το Νόμο Ν4647/2019, μέχρι και τις 30/06/2020.
    Β. Μια νέα υπηρεσία ενεργοποιείται και παραδίδεται από τον Δήμο Αθηναίων στους πολίτες. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της πλατφόρμας (https://eservices.cityofathens.gr/) θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση για χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ. Γρήγορα και απλά θα μπορούν να συμπληρώνουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά και να ανεβάζουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Εν συνεχεία η αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου θα επεξεργάζεται την αίτηση και σε περίπτωση έγκρισης θα αναρτά το πιστοποιητικό στην πλατφόρμα, ώστε να είναι διαθέσιμο στον πολίτη. Με τον τρόπο αυτό οι πολίτες δεν θα χρειάζεται πλέον να επισκεφτούν τις υπηρεσίες του Δήμου ούτε για την κατάθεση της αίτησης ούτε για την παραλαβή του πιστοποιητικού.
  8. Αναστέλλεται η δυνατότητα αυτοπρόσωπης παρουσίας στη Δημοτική Αστυνομία για την υποβολή ενστάσεων για παραβάσεις ελεγχόμενης και παράνομης στάθμευσης από τους πολίτες, καθώς θα είναι πλέον διαθέσιμη η νέα εφαρμογή ηλεκτρονικής υποβολής ενστάσεων. Η εφαρμογή είναι προσπελάσιμη μέσω του συνδέσμου: https://eenstasi.cityofathens.gr/eEnstasi/ Οι πολίτες αρχικά καταχωρούν τον μοναδικό αριθμός της κλήσης (κωδικός RF) και επισυνάπτουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά αναγράφοντας τον λόγο της ένστασης. Με την καταχώρηση της αίτησης, αποστέλλεται ηλεκτρονικά αντίγραφο της αίτησης με αριθμό πρωτοκόλλου και με την ολοκλήρωση της διαδικασίας από την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου (αποδοχή ή απόρριψη) λαμβάνουν ένα ενημερωτικό email με την απόφαση.
  9. Αναστέλλεται για 14 ημέρες η λειτουργία των γραφείων των επτά Δημοτικών Διαμερισμάτων
  10. Όλα τα συλλογικά όργανα του Δήμου Αθηναίων (Δημοτικό Συμβούλιο, Κοινοτικά Συμβούλια, Οικονομική Επιτροπή και Επιτροπή Ποιότητας Ζωής) θα λαμβάνουν αποφάσεις δια περιφοράς, από την Τρίτη 17 Μαρτίου και για 14 ημέρες.
  11. Οι πολιτικοί γάμοι που έχουν προγραμματιστεί για 14 ημέρες στο Δημαρχιακό Μέγαρο θα γίνουν με την παρουσία ως και 10 ατόμων στην διάρκεια της τελετής.
  12. Οι υπηρεσίες του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ) που κάνουν την διανομή συσσιτίου, συνεχίζουν κανονικά την λειτουργία τους με ενισχυμένα μέτρα υγιεινής για την προστασία των δικαιούχων αλλά και των εργαζόμενων του ΚΥΑΔΑ.
  13. Αναβάλλεται η διανομή τροφίμων και ειδών βασικής υλικής συνδρομής TEBA, που ήταν προγραμματισμένη για τον μήνα Μάρτιο. Οι δικαιούχοι έχουν ήδη ενημερωθεί με αποστολή sms. Θα υπάρξει νεότερη ειδοποίηση στους δικαιούχους για τη διανομή μέσω μηνύματος.
  14. Από την συχνότητα του Αθήνα 984 εκπέμπονται τακτικά, ενημερωτικά σποτ για τα μέτρα προφύλαξης από τον κορωνοϊό όχι μόνο στα ελληνικά αλλά και στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και αραβικά. Παράλληλα ολόκληρη την ημέρα γίνονται εκπομπές που περιλαμβάνουν έγκυρη ενημέρωση για το θέμα από ειδικούς καθώς και οι οδηγίες του ΕΟΔΥ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης