ΚΟΣΜΟΣ

Σάλος στη Γερμανία για την καμπάνια του υπουργείου Μεταφορών

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γερμανία ο τρόπος με τον οποίο αποφάσισε το υπουργείο Μεταφορών να προωθήσει τη χρήση κράνους από τους ποδηλάτες.

Το υπουργείο επέλεξε ως κεντρικό «πρόσωπο» της καμπάνιας την Αλίσια Κόλερ, ένα μοντέλο που έχει γίνει γνωστό για τη συμμετοχή του στο ριάλιτι Germany’s Next Top Model.

Δεν είναι, όμως, η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας που προκάλεσε την οργή των Γερμανών αλλά η απόφαση να εμφανιστεί φορώντας μόνο ένα σουτιέν και ένα κράνος ποδηλάτου.

Το σλόγκαν της καμπάνιας είναι : «Είναι απαίσιο. Αλλά ζώσει τη ζωή μου» (σ.σ. Looks like shit. But it saves my life).

Η προκλητική αυτή καμπάνια έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στη Γερμανία, με χρήστες να δηλώνουν την ενόχλησή τους σε κοινωνικά δίκτυα.

«Είναι ντροπιαστικό, ανόητο και σεξιστικό για τον υπουργό μεταφορών να “πουλάει” της πολιτικές του χρησιμοποιώντας το γυμνό» λέει η Maria Noichl, επικεφαλής της γυναικείας πτέρυγας του SPD, μιλώντας στην εφημερίδα Bild am Sonntag.

Όπως γράφει η Deutsche Welle, το υπουργείο ισχυρίζεται πως «πολλοί νέοι άνθρωποι δεν φορούν κράνη για αισθητικούς λόγους». «Και αυτή η καμπάνια έχει ως στόχο να το αλλάξει αυτό» αναφέρει επίσης το υπουργείο.

Οι αφίσες αυτές έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε αρκετές γερμανικές πόλεις ενώ οι επικριτές της καμπάνιας ζητούν να αφαιρεθούν άμεσα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης