ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς μπορείτε να παραμείνετε ένας ελκυστικός εργοδότης;

Στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο της απασχόλησης, ο οργανωτικός μετασχηματισμός είναι κάτι δεδομένο ενώ οι επιπτώσεις της παγκοσμιοποίησης και της ψηφιοποίησης οδηγούν τις εταιρείες στην ανάγκη αναδιοργάνωσης, πρόσληψης και ανάπτυξης των εργαζομένων όλων των επιπέδων.

Επίσης, στον σημερινό ψηφιακό κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ιστοσελίδων που φιλοξενούν κριτικές υπαλλήλων, όπως είναι το Glassdoor, οι εργοδότες θα πρέπει να μην ξεχνάνε ότι οι εργαζόμενοι είναι εξίσου πελάτες.

  1. Δημιουργία κουλτούρας διαχείρισης καριέρας ώστε να διακρατήσετε και να εξελίξετε τους σωστούς ανθρώπους

Οι έρευνες δείχνουν ότι η υποστήριξη της επαγγελματικής σταδιοδρομίας των εργαζομένων αποτελεί τον κορυφαίο παράγοντα για την επίτευξη μεγαλύτερης εμπλοκής, διακράτησης στην εταιρία και αύξησης της παραγωγικότητας. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι εργαζόμενοι θα διατηρήσουν τον ενθουσιασμό τους, παραμένοντας αφοσιωμένοι στο στόχο, οι μάνατζερς πρέπει να δεσμευτούν για την υποστήριξη διαχείρισης καριέρας. Αυτό βέβαια προϋποθέτει πως οι μάνατζερς έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση ώστε να μπορούν να πραγματοποιήσουν συζητήσεις καριέρας με την ομάδα τους. Σε κάθε περίπτωση, μέσα από ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα όπως αυτό της Right Management “Manager as Career Coach”, οι μάνατζερς εκπαιδεύονται και ενδυναμώνονται προκειμένου να πραγματοποιούν συζητήσεις καριέρας με τους ανθρώπους τους με έναν διαφορετικό και αποτελεσματικό τρόπο, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ανοιχτής επικοινωνίας και επαγγελματικής ανάπτυξης.

  1. Ενθάρρυνση των μάνατζερς να πραγματοποιούν πραγματικές συζητήσεις καριέρας

Ένα επιτυχημένο πρόγραμμα διαχείρισης καριέρας ξεκινάει με ανοιχτές και ειλικρινείς συζητήσεις καριέρας μεταξύ του μάνατζερ και των μελών της ομάδας του, εξασφαλίζοντας την εναρμόνιση μεταξύ των προσωπικών φιλοδοξιών και των εταιρικών στόχων. Η ευθύνη δεν ανήκει μόνο στους μάνατζερς: το 89% των εργαζομένων πιστεύει ότι είναι ή πρέπει να είναι υπεύθυνοι για την καριέρας τους. Τελικά, οι εταιρίες επωφελούνται όταν οι εργαζόμενοι είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις και ευκαιρίες.

  1. Διατήρηση των σωστών ανθρώπων στις σωστές θέσεις

Στο σημερινό ασταθές οικονομικό περιβάλλον - ένα περιβάλλον όπου η αβεβαιότητα κυριαρχεί - πολλές εταιρίες έρχονται αντιμέτωπες με την ανάγκη της αναδιάρθρωσης ώστε να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες και να ανταποκριθούν στις νέες πραγματικότητες της αγοράς. Μια αποτελεσματική αναδιάρθρωση μπορεί να επιτευχθεί με την τοποθέτηση των σωστών ατόμων στη σωστή θέση και την αναβάθμιση δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού ώστε να υποστηριχτεί το επιχειρηματικό πλάνο.

  1. Χτίσιμο εμπιστοσύνης με το ανθρώπινο δυναμικό

Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η αναδιάρθρωση της εταιρίας σας ώστε να την προετοιμάσετε για την επικείμενη ανάπτυξη επηρεάζεται άμεσα από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζετε τους εργαζόμενους που αποχώρησαν. Προσφέροντας υπηρεσίες επανατοποθέτησης στην αγορά εργασίας στους εργαζόμενους που αποχώρησαν από την εταιρία σας, υποστηρίζετε όσους βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο μέσα από επαγγελματική βοήθεια για τον εντοπισμό και την προετοιμασία για το επόμενο βήμα στην καριέρα τους. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 85% των εταιριών που προσφέρουν προγράμματα επανατοποθέτησης δηλώνουν πως ήταν πολύ σημαντικό ή εξαιρετικά σημαντικό το να διατηρήσουν θετικές σχέσεις μεταξύ υπαρχόντων και αναχωρούντων υπαλλήλων, ενώ το 82% δήλωσε ότι είναι εξίσου σημαντικό να ληφθούν μέτρα για την προστασία της εταιρικής φήμης σε περιόδους αλλαγών και οικονομικής αβεβαιότητας.

Υποστηρίζοντας τους εργαζόμενους σε όλα τα στάδια της σταδιοδρομίας τους, παρέχοντας ευκαιρίες για ανάπτυξη τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρίας και βοηθώντας τους να διατηρήσουν τις σωστές δεξιότητες και γνώσεις για μελλοντική επιτυχία, οι εταιρίες είναι σε θέση να προσφέρουν μια θετική εργασιακή εμπειρία καθ’ όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής τους πορείας, προστατεύοντας την εταιρική φήμη και παραμένοντας ένας ελκυστικός εργοδότης.

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης