ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος ΟΤΕ: Οι προκλήσεις της επόμενης μέρας απαιτούν «ψηφιακά» αντανακλαστικά

H κρίση που προκάλεσε η πανδημία, ανέτρεψε την καθημερινότητα και επιβεβαίωσε την αναγκαιότητα της ψηφιακής μετάβασης. H επόμενη μέρα επιτάσσει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν και να επιτύχουν, να αποκτήσουν ψηφιακά αντανακλαστικά, αλλάζοντας τρόπο σκέψης και λειτουργίας με σύμμαχο την τεχνολογία. 

Η τεχνολογία και ιδίως οι τηλεπικοινωνίες, αναδείχθηκαν, κατά το lockdown, σε αγαθό ζωτικής σημασίας για τη χώρα, τις επιχειρήσεις και τους πολίτες. Γι’ αυτό και ο ΟΤΕ έθεσε -από την πρώτη στιγμή- ως προτεραιότητα την απρόσκοπτη λειτουργία των δικτύων του.

Όπως ανέφερε ο Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ κ. Μιχάλης Τσαμάζ, κατά την πρόσφατη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της εταιρείας: «Οι σύγχρονες υποδομές δικτύων που υλοποιήσαμε τα τελευταία χρόνια λειτούργησαν απρόσκοπτα και διαχειρίστηκαν με απόλυτη επιτυχία την έκρηξη κίνησης φωνής και δεδομένων». Επιπλέον, ο Όμιλος στάθηκε δίπλα στην Πολιτεία στη μάχη για ταχύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού, υλοποιώντας σε χρόνο-ρεκόρ μεγάλα έργα τεχνολογίας, όπως η τηλεργασία για 10.000 Δημόσιους υπαλλήλους και η άυλη συνταγογράφηση. Η συνολική προσφορά του Ομίλου μέσα από όλες τις δράσεις του για τη στήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας, για τους Συνδρομητές του, τους εργαζομένους και την Πολιτεία, αποτιμάται σε 12 εκατ. ευρώ.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων για την πρόοδο της χώρας και της κοινωνίας, όπως φάνηκε και σε αυτή την κρίση, ο Όμιλος ΟΤΕ θα διατηρήσει αμετάβλητο το επενδυτικό του πλάνο για την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς, ιδίως Fiber to the Home και 5G. Μόνο για το 2020, οι επενδύσεις του Ομίλου ΟΤΕ θα φθάσουν συνολικά τα 500 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα.

Παράλληλα, αξιοποιώντας την εμπειρία των τελευταίων μηνών, ο Όμιλος ΟΤΕ θα επιταχύνει το δικό του στρατηγικό πλάνο ψηφιακού μετασχηματισμού, με σκοπό να γίνει ακόμα πιο ευέλικτος, αποδοτικός και προσανατολισμένος στον πελάτη. O κ. Μιχάλης Τσαμάζ, μιλώντας στους μετόχους, ανέφερε σχετικά: «Η υγειονομική κρίση λειτούργησε ως επιταχυντής για τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΤΕ. Οι πελάτες στράφηκαν στα ψηφιακά μας μέσα, στα apps και στο site, για τις συναλλαγές τους, ενώ άλλαξε ριζικά ο τρόπος που δουλεύουμε, καθώς το 80% των εργαζομένων για τον Όμιλο στην Ελλάδα, εργάστηκαν από το σπίτι κατά τη διάρκεια του lockdown.» Ήδη εξετάζει περαιτέρω το μοντέλο της τηλεργασίας που δημιούργησε σημαντική τεχνογνωσία στον Όμιλο, καθώς και την επέκταση της χρήσης των digital επιλογών που διαθέτει για την επαφή του με τον συνδρομητή. Στόχος του ΟΤΕ είναι να μεταφέρει αυτή την τεχνογνωσία και στους πελάτες του, ώστε να βοηθήσει κάθε επιχείρηση και κάθε οργανισμό, να αποκτήσει άμεσα «ψηφιακά» αντανακλαστικά, εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά του. «Θα εφαρμόσουμε όσα μας δίδαξε αυτή η εμπειρία, και θα τα μοιραστούμε με τους πελάτες μας, για να επιταχύνουμε και τον δικό τους ψηφιακό μετασχηματισμό», ανέφερε ο κ. Τσαμάζ.

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης