ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

MetLife και Γυναικεία Επιχειρηματικότητα, μαζί στο 4ο Women in Action

MetLife

Η ΜetLife μένοντας πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον, αλλά και έχοντας ως στόχο τη διαρκή ανάπτυξη τους μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών, υποστήριξε μία ακόμα γυναικεία πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή της στο 4ο Women in Action.

Η υποστήριξη και η συμμετοχή του 4ου Women in Action στηρίζεται και ενισχύει την παγκόσμια στρατηγική της MetLife στα πλαίσια του Diversity & Inclusion και του Women’s Business Network (WBN).

Το γυναικείο site Jenny.gr, με την υπογραφή και τη φιλοσοφία της Τζένης Μπαλατσινού και το 4moms.gr, το διαδικτυακό ραντεβού τεσσάρων full-time μαμάδων: Αμαλία Κυπαρίσση, Βιβή Μπασινά και Βάσω Νικοπολίδη, ένωσαν τις δυνάμεις τους στηρίζοντας για ακόμη μια φορά τον συγκεκριμένο θεσμό.

Το 4ο Women in Action Summer Market υποδέχθηκε το καλοκαίρι στο Balux Prive, σε ένα μοναδικό σκηνικό, στον Αστέρα Γλυφάδας με ένα all-day event, με πολλές παράλληλες δράσεις που στηρίζουν τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα και προσφέρουν νέες ιδέες και ευκαιρίες! Περισσότερες από 70 γυναίκες επιχειρηματίες, από διαφορετικούς κλάδους, έδωσαν το «παρών» αναπτύσσοντας τις σχέσεις τους με το ευρύ κοινό και ενθαρρύνοντας και άλλες γυναίκες να ακολουθήσουν το παράδειγμα τους και να τολμήσουν ένα νέο επιχειρηματικό ξεκίνημα.

Πηγή: MetLife

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η MetLife συνεχίζοντας και ενισχύοντας τη συνεργασία της με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, μέσα από μία σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων, έδωσε την ευκαιρία στους μικρούς του φίλους να απολαύσουν θεματικές δραστηριότητες ενεργοποιώντας τη φαντασία, την περιέργεια και την παρατηρητικότητά τους.

Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά μέσα από χειροπιαστές εμπειρίες, το παιχνίδι αλλά και τα πραγματικά αντικείμενα.

Η MetLife θα συνεχίσει να στηρίζει και να ενθαρρύνει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα υποστηρίζοντας παρόμοιες ενέργειες που προάγουν το όραμα μέσα από το WBN, έχοντας ως στόχο τη διαρκή ανάπτυξη των γυναικών της εταιρείας με τη δημιουργία ευκαιριών, ενθαρρύνοντάς τους να επιδιώξουν την εξέλιξη.

Πηγή: MetLife

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης