ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς η Taxiplon αλλάζει τον κλάδο των μετακινήσεων για επιβάτες και επιχειρήσεις

Ευάγγελος Λέκκας, Γενικός Διευθυντής Taxiplon

Η διαφοροποίηση θεωρείται ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας και στην περίπτωση της Taxiplon, η άποψη αυτή δείχνει να επιβεβαιώνεται: Έχει πετύχει να εξελιχθεί σε μία εταιρεία που προσφέρει πολλές επιλογές τόσο σε επιβάτες όσο και σε επιχειρήσεις αναφορικά με τις μετακινήσεις τους με ταξί. «Είμαστε μία ευέλικτη εταιρεία που επιδιώκει να προσαρμόζεται διαρκώς στις απαιτήσεις των πελατών αλλά και τις ανάγκες που δημιουργούνται» σημειώνει μιλώντας στο CNN Greece ο Ευάγγελος Λέκκας, ο Γενικός Διευθυντής της Taxiplon.

Η Taxiplon έχει παρουσία 10 ετών στην Ελλάδα και πρόκειται για την μεγαλύτερη ελληνική εφαρμογή διαμεσολάβησης για κλήσεις ταξί. Σύμφωνα με τον κ. Λέκκα, η Taxiplon εξυπηρετεί χιλιάδες μετακινήσεις σε καθημερινή βάση, με τον στόλο της να φθάνει τα 1500 ταξί στις πόλεις όπου δραστηριοποιείται. Αυτή τη στιγμή, η Taxiplon είναι παρούσα στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, τη Μυτιλήνη και την Τήνο με το πλάνο επέκτασης να περιλαμβάνει πόλεις στην Κρήτη αλλά και την Πάτρα. Πέραν των νέων πόλεων, διευρύνεται ο στόλος οχημάτων στις υφιστάμενες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Θεσσαλονίκη όπου η Taxiplon, σε συνεργασία με την Taxiwind, θα ξεπεράσει τα 250 οχήματα έως στο τέλος του 2023.

Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις

Μία από τις βασικές διαφορές της Taxiplon σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η έμφαση που δίνει στην κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων. «Ένα μεγάλο μέρος του στόλου μας εξυπηρετεί αποκλειστικά επιχειρήσεις και ξενοδοχεία» επισημαίνει ο κ. Λέκκας, σημειώνοντας πως πρόκειται για έναν τομέα όπου έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση.

Αυτή τη στιγμή, εκατοντάδες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την Taxiplon για τις μεταφορές των στελεχών και των εργαζομένων τους, με την πλατφόρμα να προσφέρει μία σειρά από δυνατότητες που βελτιώνουν το επίπεδο της εξυπηρέτησης.

Όπως εξηγεί ο επικεφαλής της Taxiplon, οι επιχειρήσεις έχουν στη διάθεση τους την ειδική πλατφόρμα e smart business προκειμένου να διαχειρίζονται τις μετακινήσεις που πραγματοποιούν τα στελέχη, οι πελάτες και οι συνεργάτες τους. H πλατφόρμα περιλαμβάνει τον προγραμματισμό διαδρομών taxi με λίγα κλικ χωρίς περιττά τηλέφωνα, τη διαχείριση των δαπανών που σχετίζονται με αυτές τις μετακινήσεις αλλά και 24/7 υποστήριξη από το εξειδικευμένο τμήμα Taxiplon business.

Επίσης, η Taxiplon έχει επεκταθεί και σε έναν ακόμη κλάδο επιχειρήσεων: Αυτό των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Συγκεκριμένα, online καταστήματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την Taxiplon προκειμένου να προσφέρουν νέες υπηρεσίες προς τους πελάτες τους, έχοντας τη δυνατότητα να παραδώσουν παραγγελία μέσα σε διάστημα ακόμη και μίας ώρας.

Λύσεις και για τον τουριστικό κλάδο

Μία άλλη κατηγορία πελατών στην οποία δίνει έμφαση η Taxiplon είναι αυτή των ξενοδοχείων. Αυτή τη στιγμή, περισσότερα από 150 ξενοδοχεία συνεργάζονται με την πλατφόρμα και έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησης υπηρεσιών όπως είναι το Taxiplon Βutton για άμεση κλήση ταξί. Σύμφωνα με τον κ. Λέκκα, εξαιρετικά χρήσιμο είναι και το Τaxiplon Ηotel Βooking: Στην προκειμένη περίπτωση, το ξενοδοχείο δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη του, μαζί με την κράτηση δωματίου να μπορεί να κλείνει και τη μεταφορά του προς αυτό.

Ο χώρος του τουρισμού είναι ψηλά στις προτεραιότητες της Taxiplon, η οποία έχει προχωρήσει σε συνεργασίες με τις διεθνείς πλατφόρμες διαμεσολάβησης Splyt και Karhoo ώστε οι χρήστες τους να μπορούν να κλείνουν το ταξί τους μέσω της πλατφόρμας όταν έρχονται στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον κ. Λέκκα, υπάρχουν συζητήσεις και με άλλες αντίστοιχες διεθνείς πλατφόρμες.

Ανθρωποκεντρική προσέγγιση

Η Taxiplon έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια στην τεχνολογική εξέλιξη των υποδομών της. «Είμαστε σε μία περίοδο ψηφιακού μετασχηματισμού που κινείται με ιδιαίτερα ικανοποιητικούς ρυθμούς» σημειώνει ο κ. Λέκκας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα των κινήσεων της Taxiplon είναι η νέα έκδοση της εφαρμογής της για φορητές συσκευές, η οποία έχει γίνει αποδεκτή με πολύ θετικά σχόλια και προσφέρει πολλές δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένης, φυσικά, και αυτής για ασφαλείς πληρωμές μέσω κάρτας και προγραμματισμό ραντεβού.

Σύμφωνα πάντως με τον κ. Λέκκα, ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Taxiplon είναι η ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Τόσο όσον αφορά στους συνεργάτες της οδηγούς ταξί, με τους οποίους έχει μία μακροχρόνια συνεργασία, όσο και με τους πελάτες της. «Ένας πελάτης μπορεί να μιλήσει με έναν άνθρωπο ανά πάσα στιγμή και να βρει λύση στο όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζει» τονίζει ο γενικός διευθυντής της Taxiplon. Ο λόγος που μπορεί να το υποστηρίξει αυτό, είναι πως η Taxiplon διαθέτει το μεγαλύτερο και πιο άρτια εκπαιδευμένο τηλεφωνικό κέντρο στην Ελλάδα στον χώρο του ταξί, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες ημερησίως και 7 ημέρες την εβδομάδα και, φυσικά, 365 ημέρες τον χρόνο, προκειμένου ο πελάτης να έχει άμεση και σωστή εξυπηρέτηση με ανθρώπινο πρόσωπο. Επιπλέον, η επικοινωνία με το call center της Taxiplon μπορεί να γίνει εύκολα και απλά με ένα κλικ, μέσα από το app της πλατφόρμας.

Κοντά στους οδηγούς

Πέραν από τους πελάτες, η Taxiplon δίνει ιδιαίτερη προσοχή στις σχέσεις της με τους οδηγούς ταξί. «Οι σχέσεις μας με τους οδηγούς ταξί είναι εξαιρετικές από την αρχή της λειτουργίας της Taxiplon» τονίζει ο κ. Λέκκας. Ένας από τους λόγους είναι ότι επιδιώκει να κάνει την καθημερινότητα των οδηγών πιο εύκολη και αυτός είναι ο στόχος της νέας, ανανεωμένης και πολλαπλά βελτιωμένης εφαρμογής για τους οδηγούς που θα είναι σύντομα διαθέσιμη.

Ο δεύτερος είναι ένα διαφοροποιημένο και ευέλικτο μοντέλο συνεργασίας με τους οδηγούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό. «Προσφέρουμε διάφορες επιλογές ανάλογα με το πως θέλει να εργάζεται ο κάθε οδηγός. Στις περιπτώσεις των οχημάτων που εξυπηρετούν επιχειρήσεις και ξενοδοχεία υπάρχει μία μηνιαία συνδρομή που πληρώνει ο οδηγός. Αντίστοιχη επιλογή έχουν και όσοι εξυπηρετούν πολίτες, αν και μπορούν πλέον να δέχονται κλήσεις μέσα από την εφαρμογή και να πληρώνουν προμήθεια, η οποία είναι η χαμηλότερη στην αγορά» αναφέρει ο κ. Λέκκας. Η διαφοροποίηση σε αυτόν τον τομέα είναι ο λόγος που οι οδηγοί ταξί της Taxiplon είναι πιο «πιστοί» σε σχέση με το τι συμβαίνει στον ανταγωνισμό.

Συνδρομητικό μοντέλο

Όσον αφορά στο μέλλον, η τάση είναι προς την ηλεκτροκίνηση και η Taxiplon ήταν η πρώτη πλατφόρμα που έφερε -εν έτει 2021- το πρώτο ηλεκτρικό ταξί. Και η προσπάθεια εστιάζεται στη συνεχή αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών και υβριδικών ταξί που συνεργάζονται με την Taxiplon.

Ήδη, επίσης, έχει ξεκινήσει να λειτουργεί η Taxiplon Premium, η πρώτη συνδρομητική υπηρεσία ταξί στην Ελλάδα, όπου με μηνιαία συνδρομή, προσφέρει πολλές, επιπλέον δυνατότητες στους χρήστες. Η Taxiplon Premium έχει μηνιαία συνδρομή 9,90 ευρώ και θα εξασφαλίζει 100% εγγύηση στα προγραμματισμένα ραντεβού που κλείνονται τουλάχιστον 3 ώρες πριν, υπηρεσία premium class ταξί, προτεραιότητα στα αιτήματα διαδρομών, πρόγραμμα ανταμοιβής με πολλά οφέλη, ειδικό τμήμα εξυπηρέτησης και δυνατότητα προπληρωμής μέσω της πλατφόρμας.

«Ανεβαίνουμε πολύ δυναμικά και επενδύουμε περαιτέρω στις τεχνολογικές υποδομές μας και στους ανθρώπους μας» επισημαίνει ο γενικός διευθυντής της Taxiplon, η οποία σήμερα απασχολεί 40 εργαζόμενους και αποτελεί την ελληνική απάντηση στις διεθνείς πλατφόρμες. «Θέλουμε να έχουμε την αιχμή της τεχνολογίας αλλά θέλουμε να διατηρήσουμε το ανθρωποκεντρικό προφίλ μας» προσθέτει ο κ. Λέκκας.

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης