ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βίντεο: Η Jennifer Aniston κάνει έναν νέο φίλο στην Emirates!

Η λατρεμένη από τα «Φιλαράκια» Ρέιτσελ, η βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα και βραβείο Emmy ηθοποιός, η Jennifer Aniston, επιστρέφει για μια ακόμα περιπέτεια!

Μάθαμε πρώτοι πως έκανε έναν νέο φίλο αλλά δεν γνωρίζαμε ακόμη ποιος είναι. Τώρα ήρθε η ώρα να αποκαλύψουμε ποιος είναι ο νέος φίλος της Χολιγουντιανής ηθοποιού, σκηνοθέτη και παραγωγού! #JensBack και σε λίγο η ιστορία θα γίνει viral!

Η Jennifer Aniston επιστρέφει στο Α380 της Emirates και κάνει ένα νέο φίλο, στη νέα παγκόσμια ψηφιακή και τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια της καλύτερης αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο (σύμφωνα με τα 2016 Skytrax World Airline Awards). Το νέο διαφημιστικό σποτ συνεχίζει την επιτυχία του πρώτου και πολυσυζητημένου σποτ της Emirates στο οποίο συμμετείχε επίσης η Jennifer Aniston και το οποίο έγινε viral αμέσως μόλις κυκλοφόρησε πέρυσι.

Το στόρι

Η Jennifer γνωρίζεται και γίνεται φίλη με τον Cooper, ένα ανήσυχο νεαρό αγόρι, το οποίο βρίσκει να παίζει στην ιδιωτική σουίτα της, στην Πρώτη Θέση της Emirates, την ώρα που εκείνη φρεσκάρεται στο Shower Spa. Οι δυο τους ξεκινούν να συζητούν και μια όμορφη φιλία δημιουργείται καθώς περιπλανιούνται στη Business Class και το Onboard Lounge. Καθισμένοι στις σκάλες ανάμεσα στον πρώτο και δεύτερο όροφο του αεροσκάφους, ο Cooper εξομολογείται στη Jennifer το όνειρό του να γίνει πιλότος «αυτού του αεροσκάφους», δείχνοντάς της τη μικρογραφία του Α380 της Emirates που κρατά. Στην καμπίνα της Οικονομικής Θέσης ο Cooper ξαναβρίσκει τους έκπληκτους γονείς του, ενώ η Jennifer επιλέγει να καθίσει μαζί του στην Οικονομική Θέση και να απολαύσει το σύστημα ψυχαγωγίας ice της Emirates. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη μητέρα του Cooper να χαλαρώνει στην ιδιωτική σουίτα της Jennifer, έχοντας ανταλλάξει θέσεις με τη Χολιγουντιανή σταρ.

Διασκέδαση, αυθορμητισμός και πολυτέλεια

«Ένα χρόνο πριν, όταν λανσάραμε την πρώτη μας διαφήμιση με πρωταγωνίστρια τη Jennifer Aniston, μας εξέπληξε το πώς εξελίχθηκε σε φαινόμενο των Social Media. Η αίσθηση του χιούμορ που απέπνεε η διαφήμιση είχε απήχηση στο κοινό σε όλο τον κόσμο, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια views και δημιουργώντας χιλιάδες συζητήσεις. Οι φίλοι της Emirates και θαυμαστές της Jennifer λάτρεψαν την ανεπιτήδευτη γοητεία και το χιούμορ της και απόλαυσαν μια ιστορία που διαφοροποιήθηκε από τις παραδοσιακές διαφημίσεις αεροπορικών εταιρειών» δήλωσε σχετικά ο Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand της Emirates για να προσθέσει: «Η νέα μας διαφήμιση αιχμαλωτίζει όλη τη διασκέδαση, τον αυθορμητισμό και την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει την εμπειρία του να ταξιδεύεις με την Emirates και είμαστε βέβαιοι ότι το κοινό θα τη βρει το ίδιο συναρπαστική όπως και την πρώτη».

Αξίζει να σημειωθεί πως το τηλεοπτικό σποτ σκηνοθέτησε ο βετεράνος της βιομηχανίας του κινηματογράφου και υποψήφιος για Όσκαρ, Bryan Buckley, ευρέως αναγνωρισμένος για τα αναρίθμητα διαφημιστικά σποτ που έχει σκηνοθετήσει για το Super Bowl.

Δείτε το βίντεο και μην ξεχνάτε... #JensBack!

https://www.youtube.com/watch?v=yz_qZQbiZuA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης