ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Tommy Hilfiger παρουσίασε τη Hilfiger Edition συλλογή για την Άνοιξη του 2018 στην Pitti Immagine

Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE:PVH], ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής Tommy Hilfiger αποκάλυψε τη Hilfiger Edition συλλογή για την Άνοιξη του 2018 στην 92η παρουσίαση της Pitti Immagine Uomo.

Η βιωματική εγκατάσταση είναι ανοιχτή στους εμπόρους λιανικής πώλησης, στον τύπο, στους προσκεκλημένους του κλάδου και στο ευρύ κοινό από τις 13 έως τις 16 Ιουνίου 2017.

«Συνεχίζουμε να γιορτάζουμε τις ανδρικές μας συλλογές με συναρπαστικές διαδραστικές εγκαταστάσεις που περιλαμβάνουν τα τελευταία μας σχέδια, καθώς και την απίστευτη ψηφιακή καινοτομία που λαμβάνει χώρα σε όλους τους τομείς της επιχείρησης μας», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο Pitti για δεύτερη σεζόν για να παρουσιάσω τη Hilfiger Edition συλλογή για την Άνοιξη 2018 και να γίνω μέρος του σπουδαίου momentum που ο κόσμος της ανδρικής μόδας βιώνει παγκοσμίως», πρόσθεσε.

Η Hilfiger Edition συλλογή αποδίδει φόρο τιμής στην ιστορία των ανδρικών ενδυμάτων του Tommy Hilfiger, με τα διάσημα κλασικά κομμάτια να έχουν ξαναγεννηθεί στο σήμερα. Η συλλογή εκσυγχρονίζει τα Αμερικανικά essentials, από τα building blocks μιας κλασικής ανδρικής γκαρνταρόμπας με υφάσματα υψηλής ποιότητας και πολυτελείς λεπτομέρειες. Τα look προσεγγίζουν το στυλ με μια μοντέρνα αυτοπεποίθηση και μια χαλαρή αίσθηση – είναι αναθεωρημένα προς τα πάνω και σοφιστικέ, με το γνωστό νεανικό twist του Tommy Hilfiger. Εμπνευσμένη από το αρχείο του Tommy Hilfiger, η Hilfiger Edition συλλογή για την Άνοιξη του 2018 γιορτάζει το πάθος του Tommy για τις Αμερικανικές αυθεντικές ιδέες σε σχήματα, bold sports χρώματα, ρίγες και κλασικά γραφικά.

Φιλοξενούμενη στον ιστορικό χώρο Fortezza Da Basso, η εγκατάσταση εμπνέεται από το όραμα του Tommy Hilfiger για το μέλλον του λιανεμπορίου, γιορτάζοντας το πρωτοποριακό πνεύμα στην καρδιά του brand. Εκτός από την παρουσίαση της Hilfiger Edition συλλογής για την Άνοιξη του 2018 , οι καλεσμένοι καλούνται να περιηγηθούν στις Tommy Hilfiger συλλογές μέσω μιας σειράς ψηφιακών πλατφορμών πωλήσεων και οπτικών merchandising προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου και του επαναστατικού Digital Showroom του brand.

Ένα σκηνικό με την ονομασία People's Place Bar συμπληρώνει το ντεκόρ και παίρνει το όνομά του από το πρώτο κατάστημα που άνοιξε ο Tommy Hilfiger το 1969 στην πατρίδα του Elmira στην ανατολική Νέα Υόρκη.

Εκτός από τη μόδα και το rock n’ roll, το αρχικό κατάστημα δημιούργησε ένα στέκι όπου οι φίλοι βρίσκονταν για να συζητήσουν, να μοιραστούν και να βιώσουν τις τάσεις της ποπ κουλτούρας. Το People Place μπαρ στην Pitti περιλαμβάνει μια προσωποποιημένη εμπειρία όπου οι καλεσμένοι μπορούν να συν-σχεδιάσουν Tommy Jeans denim jackets χρησιμοποιώντας nano λέιζερ εκτυπώσεις, χειροποίητες εκτυπωτικές δεξιοτεχνίες και patchwork διακοσμήσεις.

ΠΟΤΕ: 13-16 Ιουνίου 2017

ΠΟΥ: Fortezza da Basso, Φλωρεντία, Ιταλία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης