ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Viafintech: Δυνατότητα για ανάληψη από το ταμείο του… σούπερ μάρκετ

Σε έναν διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό καταναλωτών που προτιμούν τα μετρητά απευθύνεται η λύση viacash της γερμανικής viafintech, η οποία αφού βρήκε τον πρώτο συνεργάτη της όσον αφορά τις αλυσίδες λιανικής, τώρα ξεκινά να προσφέρει και τη δυνατότητα για κατάθεση και ανάληψη μετρητών από τα ταμεία ενός σούπερ μάρκετ.

Συγκεκριμένα, η viafintech ανακοίνωσε ότι οι πελάτες της γερμανική N26, ένα από τα γνωστά fintech startups, θα μπορούν να κάνουν κατάθεση και ανάληψη μετρητών από τα ταμεία των καταστημάτων Bazaar μέσω της υπηρεσίας CASH26. Το CASH26 είναι διαθέσιμο μέσα από την εφαρμογή της Ν26 με την οποία συνεργάζεται η viafintech. Η Bazaar, η οποία διαθέτει 110 καταστήματα σε ολόκληρη την Ελλάδα, ήταν ο πρώτος συνεργάτης της viafintech στην Ελλάδα και πρακτικά τα ταμεία της αλυσίδας θα λειτουργούν ως ένα «ιδιότυπο» ΑΤΜ στην προκειμένη περίπτωση.

Για την έναρξη μιας συναλλαγής, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα barcode του ποσού που επιθυμούν να καταθέσουν ή να κάνουν ανάληψη απευθείας από την εφαρμογή N26 στο κινητό τους τηλέφωνο. Η επικύρωση του ποσού θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία barcode που ο πελάτης πρέπει στη συνέχεια να παρουσιάσει στο ταμείο. Ο αριθμός του barcode θα πληκτρολογείται ή θα σαρώνεται όπως οποιοδήποτε άλλο διαθέσιμο για αγορά προϊόν και το ποσό θα ληφθεί ή θα κατατεθεί. Σε αντίθεση με την ανάληψη από ένα ATM, η ανάληψη μέσω viacash είναι δωρεάν για όλους τους πελάτες N26.

Όπως ανέφεραν τα στελέχη της viafintech κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης, τα σημεία που θα είναι διαθέσιμο το CASH26 θα αυξηθούν στο άμεσο μέλλον δεδομένου ότι ο στόχος είναι να υπάρξουν και άλλες συμφωνίες με αλυσίδες λιανικής αντίστοιχες με τα Bazaar ή γενικότερα με εταιρείες που έχουν πολλαπλά σημεία πώλησης. Αντίστοιχα, επιδιώκεται να υπάρχουν συνεργασίες και με άλλα τραπεζικά ιδρύματα προκειμένου να παρέχονται αντίστοιχες υπηρεσίες υπό τη μορφή white label («λευκής ετικέτας»).

Παράλληλα, η viafintech επιδιώκει, όπως έχει κάνει και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, συνεργασίες με επιχειρήσεις και οργανισμούς προκειμένου να προσφέρει μία σειρά από υπηρεσίες όπως είναι η εξόφληση λογαριασμών ή η μεταφορά χρημάτων. Όπως, επίσης, θα επιδιώξει να προσφέρει εναλλακτικές λύσεις πληρωμής και σε ηλεκτρονικά καταστήματα προκειμένου να προσελκύσουν καταναλωτές που προτιμούν να πληρώνουν με μετρητά σε φυσικά σημεία πώλησης και παράδοσης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης