ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σφοδρή αντιπαράθεση Κεραμέως-Φίλη για την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης των μαθητών

Φωτογραφία αρχείου INTIME/ΚΩΤΣΙΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Σφοδρή αντιπαράθεση είχαν στη Βουλή Νίκη Κεραμέως και Νίκος Φίλης για την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης των μαθητών με την υπουργό Παιδείας που δέχθηκε κριτική περί ιδιωτικοποίησης μέρους της εκπαίδευσης να κατηγορεί τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ότι ποινικοποιεί τον ιδιωτικό τομέα.

“Σας ενοχλεί που οι τρεις πάροχοι κινητής τηλεφωνίας δίνουν δωρεάν δεδομένα για είσοδο στις σελίδες του υπουργείου Παιδείας και που άλλη εταιρεία (η Cisco) τους δίνει δυνατότητα να βλέπουν δωρεάν τους καθηγητές τους;”, ανέφερε η κ. Κεραμέως, χαρακτηρίζοντας λυπηρή τη στάση του βουλευτή τη στιγμή που εν μέσω κρίσης γίνονται άλματα σε όλους τους τομείς. “Θα ήταν έγκλημα αν δεν δεχόμασταν από τους παρόχους την προσφορά δωρεάν δεδομένων”, είπε απευθυνόμενη στον Νίκο Φίλη.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επέκρινε την υπουργό Παιδείας ότι υιοθετεί “παλαιοκομματικές μεθόδους” στην υπόθεση ανάθεσης υλοποίησης της ιστοσελίδας “Μαθαίνουμε από το σπίτι” και να θέτει θέμα προσωπικών δεδομένων. Η κ. Κεραμέως απαντώντας διαβεβαίωσε ότι δεν τίθεται θέμα προσωπικών δεδομένων και ότι οι μαθητές δεν δίνουν τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς τους στην πλατφόρμα για να αποκτήσουν πρόσβαση στα μαθήματα τηλεκπαίδευσης.

“Εφαρμόζεται πλήρως ο σχετικός κανονισμός”, δήλωσε και κάλεσε τον κ. Φίλη να αναγνωρίσει ότι το έργο περιλαμβάνει πλέον των 20 βίντεο, σποτ, τρέιλερ, δαπάνη για προώθηση όλων των μέσων εξ αποστάσεως, animation κλπ.

Σε ό,τι αφορά τη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων, η κ. Κεραμέως επανέλαβε ότι στόχος της κυβέρνησης παραμένει να διεξαχθούν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην καθιερωμένη ημερομηνία τους. Αναφορικά με τη γνώμη του καθηγητή Πολιτικής της Υγείας και εκπροσώπου της κυβέρνησης στους διεθνείς οργανισμούς για ζητήματα κορωνοϊού Ηλία Μόσιαλου να ανοίξουν τα σχολεία μόνο για τους μαθητές της Γ' Λυκείου, η κ. Κεραμέως απάντησε ότι αναμένει τις κατευθύνσεις που θα δώσουν οι ειδικοί.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης