ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Audi διευρύνει την ηλεκτρική της γκάμα με τα σπορ e-Tron GT quattro και RS e-Tron GT

Η Audi είχε προαναγγείλει εδώ και καιρό, μέσω πρωτοτύπων, την πρόθεσή της να μην περιορίσει την ηλεκτρική της γκάμα μόνο στα SUV, αλλά να επεκταθεί και στα πιο σπορ μοντέλα. Υιοθετώντας το αμάξωμα τύπου Sportback που έχει καθιερώσει και στα συμβατικά της αυτοκίνητα. ΄

Έτσι λοιπόν παρουσίασε και επίσημα το e-Tron GT quattro, που είναι η εισαγωγική έκδοση και το RS e-Tron GT που είναι η κορυφαία και βέβαια και η πιο ισχυρή. Αισθητικά υιοθετείται πλήρως η σύγχρονη εικόνα των Audi, με τη Single Frame μάσκα και τους χαρακτηριστικούς προβολείς, ενώ από πλευράς διαστάσεων τα 4,99 μέτρα του μήκους τα τοποθετούν ξεκάθαρα στην κατηγορία πολυτελείας.

Παράλληλα το μεγάλο πλάτος των 1,96 μέτρων και το ύψος του 1,41 συμβάλλουν στο δυναμικό και σπορ της εμφάνισης, ενώ πολύ καλή είναι και η αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη για μοντέλο της Audi και ειδικά πολυτελές. Oπτικά ξεχωρίζει η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη του συστήματος infotainment και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι η απουσία των δεδομένων για την κατηγορία δερμάτινων επενδύσεων. Οι οποίες για λόγους βιωσιμότητας έχουν αντικατασταθεί από συνθετικό δέρμα.

Η βάση του νέου ηλεκτρικού σπορ Audi είναι το πλαίσιο J1 που χρησιμοποιείται και σε άλλα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου Volkswagen, ενώ και στις δύο εκδόσεις η μπαταρία των 93 kWh είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, υπάρχουν δύο συνολικά ηλεκτροκινητήρες -ένας σε κάθε άξονα- και φυσικά τετρακίνηση.

Στο e-Tron GT η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 476 ίππους -στιγμιαία και τους 530- και τα 630 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 4,1 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 245 χλμ./ ώρα. Όσο για την αυτονομία του, χάρη και στη στάνταρ αντλία θερμότητας για τη θέρμανση/ ψύξη του εσωτερικού, φτάνει τα 488 χιλιόμετρα.

Η αντίστοιχη τιμή για το RS e-Tron GT, όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, είναι τα 472 χιλιόμετρα, ενώ εδώ η απόδοση, συνδυαστική και πάλι είναι 598 ίπποι (646 στο peak) και 830 Nm. To 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 3,3 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ ώρα.

Στη Γερμανία το Audi e-Tron GT ξεκινά από τις 99.800 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο RS τιμάται 138.200 ευρώ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης