ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Stellantis κινείται ηλεκτρικά και η Opel θα αναβιώσει το Manta

Η ίδρυση της Stellantis από τη συνένωση των PSA και FCA συνέπεσε ουσιαστικά με τη στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως προς την ηλεκτροκίνηση.

Τη στροφή αυτή ακολουθεί φυσικά και ο κολοσσός Stellantis με τις συνολικά 14 μάρκες, ενώ πρόσφατα ανακοινώθηκαν και τα μελλοντικά του πλάνα. Τα οποία περιλαμβάνουν συνολικά 4 καινούργια πλαίσια ειδικά για την ηλεκτροκίνηση που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο μεταβλητά και να μπορούν να καλύπτουν πολλούς τύπους αμαξωμάτων και πολλές χρήσεις.

Το εισαγωγικό είναι το STLA Small, στο οποίο θα βασίζονται τα μικρά μοντέλα του ομίλου με ισχύ έως και 95 ίππους και αυτονομία που θα φτάνει μέχρι και τα 500 χιλιόμετρα.

Στα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητα θα χρησιμοποιείται το STLA Medium, με ιπποδυνάμεις από 125 έως 180 kW (170 έως 245 ίππους), που με τη μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία θα μπορούν να καλύψουν έως και 700 χιλιόμετρα.

Έως 800 χιλιόμετρα με μια φόρτιση θα μπορούν να καλύψουν τα μοντέλα του ομίλου που θα βασίζονται στο μεγάλο πλαίσιο STLA Large, ενώ εδώ η ισχύς θα κυμαίνεται από 150 έως 330 kW (203 έως 415 ίπποι).

Επίσης θα υπάρχει και το STLA Frame–body, ένα πλαίσιο τύπου σκάλας δηλαδή για τα αμερικανικά SUV και ημιφορτηγά που και αυτά θα έχουν ηλεκτροκινητήρες με απόδοση από 150 έως 330 kW (203 έως 415 ίπποι).

Από τα πολλά νέα μοντέλα που εξαγγέλθηκαν αυτό που ξεχωρίζουμε είναι το Manta της Opel που από το 2028 θα είναι μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Και μπορεί η γερμανικής εταιρεία να έδωσε στη δημοσιότητα την teaser εικόνα που βλέπετε όμως στην πραγματικότητα το νέο Manta -το αρχέτυπο παρουσιάστηκε το 1970 και η δεύτερη γενιά του αντικαταστάθηκε το 1988 από το Calibra- αναμένεται να έχει ένα στυλ crossover, θυμίζοντας και τη λογική που έχει ακολουθήσει η Ford με τη Mustang Mach-E.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης