ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To 6θυρο Mini Clubman έχει ξεχωριστό στυλ και άνετους χώρους

Το Mini Clubman δεν είναι μίνι. Από πλευράς διαστάσεων εννοούμε, καθώς με μήκος που ξεπερνά για λίγο τα 4,25 μέτρα κάθε άλλο παρά μικρό είναι. Από την άλλη όμως είναι χωρίς αμφιβολία τόσο η πιο άνετη έκδοση της νέας γενιάς του Mini, όσο και αυτή με την πιο χαρακτηριστική εμφάνιση.

Με το αμάξωμα σε στυλ shooting brake, στο οποίο πάει το μεγάλο μεταξόνιο και βέβαια με τη διπλή πίσω πόρτα, που επιτρέπει το χαρακτηρισμό 6θυρο και που ανοίγει, σε δύο τμήματα φυσικά, προς τα πλάγια. Αποκαλύπτοντας έναν πρακτικό χώρο αποσκευών με χωρητικότητα από 360 έως 1.250 λίτρα, γεγονός που με τη σειρά του αποδεικνύει πως δεν υπερβάλαμε όταν χαρακτηρίσαμε το Clubman ως το πιο άνετο Μini. Και για τους επιβάτες, ανεξάρτητα από τη θέση στην οποία κάθονται.

Οι ικανοποιητικοί χώροι συνδυάζονται με τα παραδοσιακά στοιχεία που έχουν κάνει το Mini στη σύγχρονη εκδοχή του ιδιαίτερα δημοφιλές. Το ωραίο χαρακτηριστικό στυλ στο εσωτερικό, με το τεράστιο όργανο στο κέντρο του ταμπλό που στην τελευταία γενιά φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος infotainment και με τα άλλα δύο, επίσης στρογγυλά πάνω στο κολώνα του τιμονιού, τον πλήρη εξοπλισμό, στάνταρ και εξτρά που περιλαμβάνει μέχρι και HUD και βέβαια τις μεγάλες δυνατότητες προσωποποιήσεις. Τόσο εντός όσο και εκτός, που επιτρέπουν στον επίδοξο κάτοχό του να διαμορφώσει το αυτοκίνητό του όπως το έχει κατά νου και στη Mini, που ανήκει στον όμιλο BMW, να αυξάνει το κέρδη της, μιας και όπως λέει ο ενίοτε σοφός λαός τα γούστα πληρώνονται.

Το Mini Clubman με τις 6 πόρτες και τους πιο άνετους χώρους, διακρίνεται και για το ιδιαίτερο στυλ του. Πηγή: Mini.

Το Clubman διαθέτει και αυτή τη σπιρτόζικη οδική συμπεριφορά των μικρών βρετανικών μοντέλων, που πλέον δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση σε σχέση με τις δύο προηγούμενες γενιές. Βέβαια λόγω μεγέθους και κυρίως μεταξονίου, το 6θυρο Mini είναι ελαφρώς λιγότερο άμεσο στις αντιδράσεις του και στις επιταγές του οδηγού, ειδικά σε σύγκριση με το 3θυρο.

Είναι όμως και άλλος ο προσανατολισμός του, το οποίο υποστηρίζουν ιδιαίτερα καλά και οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με τους οποίους είναι διαθέσιμο και οι οποίοι από πλευράς απόδοσης κυμαίνονται από τους 102 ίππους του Clubman One μέχρι και τους 192 του Cooper S, που είναι διαθέσιμο και με τετρακίνηση.

Οι πιο λογικές και ως εκ τούτου και πιο δημοφιλείς επιλογές είναι η Cooper και η One D, με τα τρικύλινδρα υπερ- τροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου των 1.500 κυβικών αντίστοιχα, που αποδίδουν 136 και 116 ίππους αντίστοιχα, μπορούν να συνδυαστούν και με αυτόματο κιβώτιο, εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 9,1 και 10,4 δεύτερα αντίστοιχα) και είναι οικονομικά (μέση κατανάλωση που κατεβαίνει μέχρι τα 5,1 και 3,9 λίτρα για κάθε 100 χιλίόμετρα).

Όσο για τις τιμές του Mini Clubman ξεκινούν από τις 22.850 ευρώ, ενώ ενδιαφέρον έχει να σημειώσουμε πως είναι διαθέσιμο και σε επαγγελματική έκδοση σε στυλ βαν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης