ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί βάζουν μικρόφωνα στα μονοθέσια της Φόρμουλα 1;

Από τότε που στη Φόρμουλα 1 έγινε η μετάβαση στην υβριδική τεχνολογία ένα διαχρονικό πρόβλημα είναι ο ήχος των V6 των 1.600 κυβικών που υποστηρίζεται από τους ηλεκτροκινητήρες. Ειδικά αν συγκριθεί άμεσα με το ηχόχρωμα των παλαιότερων ατμοσφαιρικών V8 και V10.

Ο υποτονικός ήχος των V6 επηρεάζει τη δημοτικότητα του σπορ και φυσικά την τηλεθέαση -μπορεί να ακούγεται εκ πρώτης όψης υπερβολικό, αλλά αυτό έχουν δείξει οι έρευνες- ενώ κατά καιρούς έχουν εκφραστεί αρνητικά και οι ίδιοι οι πιλότοι, με ποιο δριμύ από όλους στην κριτική του το Vettel.

Οι όποιες αλλαγές στους κινητήρες αποφασιστούν θα εφαρμοστούν κατά πάσα πιθανότητα σε 3 με 4 χρόνια από σήμερα και οι νέοι ιδιοκτήτες, οι Αμερικανοί της Liberty Media φυσικά δεν θέλουν να αφήσουν το θέμα χωρίς κάποια εξέλιξη και βελτίωση. Η λύση που προκρίνεται, τουλάχιστον για τους τηλεθεατές που φαίνεται να είναι το μεγαλύτερο ζήτημα, είναι η ενσωμάτωση ειδικών κεραμικών μικροφώνων στις εξατμίσεις των μονοθεσίων.

Με τη βοήθειά τους θα βελτιωθεί η αίσθηση που θα έχει κανείς μέσω των οθονών από την κίνησή τους στις πίστες, καθώς με τη βοήθεια αυτών των μικροφώνων όχι μόνο θα δυναμώσει η ένταση του ήχου αλλά θα μπορεί και να «φτιαχτεί» ηλεκτρονικά. Προκειμένου βέβαια να γίνει πιο ελκυστικός.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που εξετάζεται ένα τέτοιο μέτρο στη Φόρμουλα 1, γεγονός που δείχνει πως οι νέοι ιδιοκτήτες αφενός θέλουν να ενισχύσουν όσο περισσότερο μπορούν το πανάκριβο προϊόν τους και αφετέρου πως διαχωρίζουν τους θεατές στις πίστες των Γκραν Πρι από τους τηλεθεατές. Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν η λύση των μικροφώνων θα καθιερωθεί και μετά την πιλοτική του εφαρμογή. Η τελική απόφαση θα ληφθεί στο τέλος της σαιζόν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης