ΜΟΔΑ

Kιμ Καρντάσιαν: με αυστηρά ακατάλληλες αναρτήσεις στο Instagram για το νέο άρωμα & κορμί της

H Kιμ Καρντάσιαν Ουέστ ξέρει τι να πουλήσει και πώς. Αυτό αποδεικνύει κάθε φορά με κάθε νέο προϊόν που διαθέτει στο φανατικό κοινό της η μεγιστάνας της online επιχειρηματικότητας με τη νέα καμπάνια της στο Instagram για ένα νέο άρωμα της να είναι το τελευταίο παράδειγμα στο αυστηρά ακατάλληλο marketing της επιλογής της.

Φέροντας τον όνομα "KKW Body" το προϊόν δίνει αφορμή για την Καρντάσιαν να αναρτήσει γυμνά πορτρέτα της στο κοινωνικό δίκτυο που την αποθεώνει -ή τη χλευάζει.

Περίπου θολά, περίπου καλλιτεχνικά, τα γυμνά της Καρντάσιαν συνοδεύουν το λανσάρισμα ενός ακόμη προϊόντος από τη σειρά κοσμετολογίας της KKW.

Η Kαρντάσιαν επιβεβαιώσε μάλιστα ότι το μπουκάλι του αρώματος είναι το ίδιο της το σώμα -κάτι που κατάφερε να κάνει με τη συνδρομή της ομάδας των industrial designers με τους οποίους συνεργάζεται που έκλεισαν το άρωμα σε ένα μίνι καλούπι του κορμιού της.

"Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μεγαλώσω την επιχείρηση μου. Δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο πια. Με ενδιαφέρει να κατακτήσω το χώρο της ομορφιάς" είπε η Καρντάσιαν σε συνέντευξη της στο Business of Fashion με αφορμή την κυκλοφορία του αρώματος που είναι το ίδιο της, το επικερδές και ευπώλητο, σώμα της.

Η Μαντόνα και η Κιμ Καρντάσιαν θα είναι συνέταιροι για να κατακτήσουν την κοσμετολογία.

Οι δύο δαιμόνιες επιχειρηματίες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για το λανσάρισμα νέας σειράς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.

Τόσο η Μαντόνα όσο και η Καρντάσιαν έχουν ήδη το δικό τους beauty brand -MDNA και KKW Beauty αντίστοιχα. Τη συμμαχία ανακοίνωσε η Μαντόνα με ανάρτηση της στο Instagram.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης