ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γαστρονομία: Σεφ αρνείται να επιδοθεί σε πρωταθλητισμό εντυπώσεων για τον οδηγό Michelin

Instagram

Ακόμη ένας επαγγελματίας της γαστρονομίας γυρνάει την πλάτη του στον οδηγό Michelin που εδώ και χρόνια ιεραρχεί τις επιδόσεις και τις υπηρεσίες ταλαντούχων σεφ.

"Είναι η πρώτη φορά που ένας σεφ μάς ζητεί να μην περιλαμβάνεται πλέον στον οδηγό, το λαμβάνουμε υπόψη και το σεβόμαστε", δήλωσε η Κλερ Ντορλάν-Κλοζέλ, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής του ομίλου Michelin.

"Οι ομάδες θα εξετάσουν το αίτημα και θα σκεφτούμε τι θα κάνουμε. Ο οδηγός Michelin δεν καταρτίζεται για τους εστιάτορες αλλά για τους πελάτες, η ανεξαρτησία του έγκειται επίσης στην απόδοση τιμητικών διακρίσεων".

Ο οδηγός Michelin εξετάζει το αίτημα του Σεμπαστιέν Μπρα, σεφ του εστιατορίου τριών αστέρων Le Suquet στο περιοχή Λαγκιόλ (Laguiole) της Aβερόν (Aveyron) στη νότια Γαλλία, να μην περιληφθεί στον προσεχή οδηγό γαστρονομίας.

Πίεση και επιδόσεις

Πριν από τον Μπρα, και άλλοι σεφ παραιτήθηκαν από την κούρσα των αστεριών. "Το 2005 ο σεφ Αλέν Σαντερέν στο παρισινό ρεστοράν Lucas Carton είχε παραδώσει τα τρία αστέρια του οδηγού αλλά γιατί 'άλλαξε αντίληψη'. Το 2006 ο Αντουάν Βεστερμάν έκανε το ίδιο. Το 2008 ο Ολιβιέ Ρελινγκέρ έκλεισε το ρεστοράν τριών αστέρων που είχε", εξήγησε η Κλερ Ντορλάν-Κλοζέλ.

Όσον αφορά τη "μεγάλη πίεση" που επικαλείται ο Σεμπαστιέν Μπρα ότι οφείλεται στα τρία αστέρια, η Κλοζέλ υπογράμμισε ότι αυτή είναι "έμφυτο χαρακτηριστικό της άριστης ποιότητας".

"Η υπεροχή προϋποθέτει εργασία και σοβαρότητα, αυτό είναι αναμφισβήτητο". Αλλά αυτό "δεν ισχύει μόνο για τον τομέα "της γαστρονομίας, ισχύει επίσης για τους πρωταθλητές. Εμείς συνηθίζουμε να λέμε στους σεφ, μην δουλεύετε για τον οδηγό, δουλέψτε για τον πελάτη" υπενθυμίζει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης