ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Kατάρρευση ή υπέρβαση; Η Μadonna είναι ένας κλόουν στη Μελβούρνη της Αυστραλίας

Instagram/ Madonna

Κάνοντας αυτό που ξέρουν καλύτερα να κάνουν οι καλλιτέχνες, να εμπνέονται ή να εμπορεύονται τη ζωή τους για να δημιουργήσουν συναίσθημα, η 57χρονη Madonna εμφανίστηκε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας σε μια εμφάνιση που ήταν αφιερωμένη σε δύο. Στους φανατικούς οπαδούς της που υπέμειναν ένα τρίωρο καθυστέρησης στη βροχή και στον άσωτο γιο της Ρόκο που την εγκατέλειψε γιατί προτίμησε τον πατέρα του Γκάι Ρίτσι έναντι αυτής.

Η εμφάνιση της που προηγείται της περιοδείας της που ξεκινάει στη χώρα που έχει να εμφανιστεί για 25 χρόνια, η Madonna επιφύλαξε πολλές εκπλήξεις στο κοινό που είχε προμηθευτεί τα δωρεάν, αλλά εξαιρετικά ελάχιστα εισιτήρια του venue.

Αυτό όμως δεν είναι ένα σόου από εκείνα που η βασίλισσα της ποπ έχει συνηθίσει να χαρίζει στους πολυπληθείς fan της. Κάνοντας είσοδο στη σκηνή επάνω σε ένα παιδικό τρίκυκλο, μακιγιαρισμένη σαν κλόουν η Madonna επιδόθηκε σε ένα γκροτέσκο θέαμα που συνδύαζε ακατάλληλα, όχι πάντα επιτυχημένα αστεία, στοιχεία από stand up comedy και εξομολογήσεις βαθιά προσωπικές που της συνόδευε με τα κατάλληλα τραγούδια.

Χρησιμοποιώντας για φόντο ένα πορτρέτο του Ρόκο η Madonna τραγούδησε τη συναισθηματική μπαλάντα της Intervention ενώ σε άλλο σημείο του σόου η Madonna εκμυστηρεύτηκε στο κοινό τη στιγμή που καπνίζοντας μαριχουάνα πένθησε το θάνατο της μητέρας της και μετά τραγούδησε, φορτισμένη όσο εκείνη ξέρει, το τραγούδι της Mer Girl.

Σε άλλη στιγμή του σόου μίλησε για τη στιγμή που επισκέφθηκε τον παντοτινό έρωτα της Σον Πεν στη φυλακή που ήταν συγκρατούμενος με έναν serial killer.

Με την απώλεια της κηδεμονίας του γιου της να πρωταγωνιστεί στη βραδιά η Madonna είχε συντροφιά της ένα ποτήρι αλκοόλ που ανεφοδίαζε συχνά οδηγώντας πολλά media στην υπόθεση ότι ήταν μια εμφάνιση της πνιγμένη στο οινόπνευμα. “Δεν έχω διπολική διαταραχή, αλλά είμαι στα όρια” είπε στην συναυλία που είχε διάρκεια περίπου δύο ώρες και μετά τραγούδησε με ακουστικά όργανα ένα τραγούδι που μιλάει για όρια, το Borderline.

Το φάντασμα του Ρόκο δεν μοιάζει να έφυγε ποτέ από δίπλα της (το σίριαλ της κηδεμονίας τους και η αντιπαλότητα με τον πρώην σύζυγο της κρατάει εδώ και μήνες) ενώ τα media είναι διχασμένα.

Eίτε αυτή ήταν η καλύτερη και πιο ειλικρινής στιγμή της εδώ και χρόνια, είτε σηματοδοτεί μια κατάρρευση της μπροστά στο δημόσιο προβολέα. Η ατάκα της "Προτιμάω να πεθάνω παρά να δουλέψω στο Λας Βέγκας" μας κάνει να ποντάρουμε τα λεφτά μας στο πρώτο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης