TECH

Τα smartphones της Nokia έχουν στόχο να ξαναφθάσουν στην κορυφή

Το όνομα HMD Global ενδεχομένως να μη λέει τίποτα πέραν από όσους ασχολούνται εκτενώς με την παγκόσμια αγορά της κινητής τηλεφωνίας. Άλλωστε, είναι μία εταιρεία που ιδρύθηκε πριν από 12 μήνες στη Φινλανδία. Όμως, είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την προσπάθεια να ξαναφέρει στο προσκήνιο τα κινητά τηλέφωνα με μία επωνυμία που άπαντες γνωρίζουν: αυτή της Nokia. Και η μέχρι τώρα προσπάθεια δείχνει να αποδίδει.

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από όσα έχουμε πετύχει μέχρι τώρα» δηλώνει στο CNN Greece ο Alberto Matrone, αντιπρόεδρος της HMD Global και υπεύθυνος για την περιοχή της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, ο οποίος σπεύδει να προσθέσει ότι όσον αφορά στην Ελλάδα οι στόχοι έχουν ξεπεραστεί κατά πολύ. «Είναι εντυπωσιακό πως μας έχουν υποδεχθεί στην Ελλάδα τόσο οι καταναλωτές όσο και οι συνεργάτες μας» τονίζει ο κ. Matrone, ο οποίος βρέθηκε πρόσφατα στην Αθήνα για το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά του Nokia 8, ενός εκ των κορυφαίων smartphones που κυκλοφορούν παγκοσμίως.

Το Nokia 8 είναι διαθέσιμο εδώ και μερικές στα ελληνικά καταστήματα και πρόκειται για μία συσκευή με οθόνη 5,3 ιντσών, κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά (4 GB μνήμη, 64 GB εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο, κ.ά.) και ένα ζευγάρι από εντυπωσιακές κάμερες με ανάλυση 13 megapixel η κάθε μία που προσφέρουν και μία πολύ ενδιαφέρουσα δυνατότητα: να τραβάνε ταυτόχρονα και οι δύο με το αποτέλεσμα να είναι αυτό που οι άνθρωποι της Nokia αποκαλούν bothie.

«Τα χαρακτηριστικά που προσφέρουμε είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα μας» σημειώνει ο κ. Matrone, ο οποίος γνωρίζει φυσικά ότι ένας λόγος για την εξαιρετική πορεία των συσκευών Nokia τους τελευταίους 6 μήνες είναι και το εξαιρετικά γνωστό brand που διαθέτει. «Ένας από τους στόχους μας ήταν να ξαναχτίσουμε τη σχέση μας με τους καταναλωτές» τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος της HMD Global, σπεύδοντας να προσθέσει ότι «μάθαμε πολλά από τον ανταγωνισμό, τον οποίο και σεβόμαστε».

Ποιος είναι ο στόχος της HMD Global; Να φθάσει μέσα στην επόμενη πενταετία να είναι μέσα στους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων παγκοσμίως. «Αρχικά, θέλουμε να πετύχουμε αυτό το στόχο σε βασικές αγορές για εμάς και μία από αυτές είναι και η Ελλάδα, η οποία μοιάζει πολύ πλέον με εκείνες της δυτικής Ευρώπης» τονίζει ο κ. Matrone, ο οποίος σπεύδει να προσθέσει ότι το πλάνο προβλέπει διαφορετική στρατηγική για κάθε χώρα.

Η HMD Global επέλεξε αρχικά να κινηθεί στα μεσαία στρώματα της αγοράς, καθώς εκεί το brand της Nokia ήταν πιο ισχυρό, όπως επισημαίνει ο κ. Matrone. Η εταιρεία λάνσαρε μοντέλα όπως τα Nokia 3, 5 και 6 με τιμές που κινούνταν μεταξύ 150 και 270 ευρώ. Τώρα, όμως, πρέπει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της και γι’ αυτό έχει λανσάρει το πιο φθηνό Nokia 2 όπως και το πιο ακριβό Nokia 8, το οποίο έχει ως προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης τα 599 ευρώ. Κοινό χαρακτηριστικό όλων των συσκευών; Ότι χρησιμοποιούν τη βασική έκδοση του Android, κάτι που προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα όπως σημειώνει και ο κ. Matrone. «Κατ’ αρχήν, οι χρήστες μπορούν να εγκαταστήσουν τις εφαρμογές που θέλουν. Η συσκευή είναι πιο γρήγορη και πιο ασφαλής, ενώ η αναβάθμιση στην επόμενη έκδοση του Android γίνεται πιο γρήγορα» τονίζει το στέλεχος της HMD Global που θεωρεί τη στενή συνεργασία με βασικούς «παίκτες» όπως είναι η Google κλειδί για την επιτυχία.

Όσον αφορά μελλοντικές συσκευές, ο κ. Matrone απέφυγε να κάνει κάποια αποκάλυψη. «Το μόνο που μπορώ να σας πως είναι πως οι άνθρωποι στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης δεν κοιμούνται».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης