TECH

Τουρισμός και κινητή έδωσαν ώθηση στη Vodafone Ελλάδος

Η αύξηση του αριθμού των τουριστών σε σχέση με το καλοκαίρι του 2020 αλλά και η ενίσχυση που υπήρξε στην πελατειακή βάση της κινητής τηλεφωνίας έδωσαν ώθηση στα οικονομικά αποτελέσματα της Vodafone Ελλάδος για το α’ εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους της εταιρείας (Απρίλιος – Σεπτεμβριος 2021).

Όπως προκύπτει από τις ανακοινώσεις των οικονομικών αποτελεσμάτων του βρετανικού ομίλου, η ελληνική θυγατρική κατέγραψε αύξηση 4% στον κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 468 εκατ. ευρώ έναντι 452 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του οικονομικού έτους 2020-2021.

Αντίστοιχη άνοδος (4%) σημειώθηκε και στα έσοδα από υπηρεσίες, τα οποία ανήλθαν στα 436 εκατ. ευρώ από 421 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Από την άλλη πλευρά, τα προσαρμοσμένα EBITDA παρουσίασαν ελαφρά μείωση και έφθασαν στα 132 εκατ. ευρώ έναντι 138 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι επενδύσεις σε εξοπλισμό διαμορφώθηκαν στα 59 εκατ. ευρώ, ελαφρά αυξημένες σε σχέση με τα 54 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.


Η πελατειακή βάση της κινητής έφτασε τους 4,178 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά 107.000 πελάτες (εκ των οποίων 82.000 αφορούσαν καρτοκινητά και 25.000 συμβόλαια), με το ποσοστό των πελατών συμβολαίου να διαμορφώνεται στο 39,7%. Το μέσο έσοδο στην κινητή τηλεφωνία (ARPU) της εταιρείας παρέμεινε σταθερό στα 10,7 ευρώ το μήνα (18,2 στα συμβόλαια και 5,7 στα καρτοκινητά).

Επιπλέον, κατεγράφη «έκρηξη» στη χρήση data, η οποία αυξήθηκε κατά 72% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και προσέγγισε το «κατώφλι» των 100.000 ΤΒ (96.758 ΤΒ), που αποτελεί την υψηλότερη επίδοση στην ιστορία της ελληνικής θυγατρικής.


Στη σταθερή, οι ευρυζωνικές συνδέσεις ήταν στο τέλος Σεπτεμβρίου 2021 στις 962.000, μειωμένες κατά 3 χιλιάδες σε σχέση με το τέλος Ιουνίου και κατά 7 χιλιάδες υψηλότερες σε σχέση με το τέλος Σεπτεμβρίου 2020.


Στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων γίνεται πάντως ειδική αναφορά και στις ευκαιρίες που προκύπτουν για το Vodafone Business από την αξιοποίηση των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και στην Ελλάδα, με έμφαση την ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τις επενδύσεις στην ψηφιακή υγεία, τις «έξυπνες» πόλεις, τις ψηφιακές πρωτοβουλίες για μία πιο «πράσινη» Ευρώπη κ.ά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης