ΕΛΛΑΔΑ

Τι απαντά ο ΕΦΕΤ στις επικρίσεις που δέχεται

Twitter/bnogr

Με αφορμή δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο που θέτουν υπό αμφισβήτηση την ακεραιότητα των ελεγκτών του και το κύρος του, ο ΕΦΕΤ ξεκαθαρίζει πως συνεχίζει τους απρόσκοπτους ελέγχους για την για την προστασία της δημόσιας υγείας και των συμφερόντων των Ελλήνων καταναλωτών.

Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα αφορούν έλεγχο του ΕΦΕΤ σε υποκατάστημα της επιχείρησης «ΓΟΓΓΑΚΗΣ ΑΕΒΕ», στα Ιωάννινα. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του επισήμου ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι η επιχείρηση διακινούσε κατεψυγμένο προϊόν με την εμπορική ονομασία «ΓΑΛΕΟΣ ΦΕΤΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ», στο οποίο η περιεκτικότητα σε υδράργυρο υπερέβαινε τo ανώτατo επιτρεπτό όριο.

Ο ΕΦΕΤ επισημαίνει, ότι και στην συγκεκριμένη περίπτωση, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε όλες τις αντίστοιχες, ενημερώθηκε η επιχείρηση και ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία, ενώ τα στοιχεία του εν λόγω ελέγχου απεστάλησαν μέσω του Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης για τα Τρόφιμα και τις Ζωοτροφές (RASFF), από 13/2/2017, στην αρμόδια υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

«Ο ΕΦΕΤ εγγυάται την ανεπηρέαστη εκτέλεση των καθηκόντων του προσωπικού του στο πλαίσιο των υφισταμένων ενωσιακών και εθνικών διατάξεων και προς την κατεύθυνση αυτή και για την πλήρη διερεύνηση του θέματος και την αποκατάσταση της αλήθειας, υπέβαλε σχετική αναφορά για το συγκεκριμένο θέμα στις αρμόδιες Εισαγγελίες Ιωαννίνων (έδρα ελεγχόμενου υποκαταστήματος της επιχείρησης) και Κέρκυρας (έδρα επιχείρησης)», αναφέρει και καταλήγει:

«Περαιτέρω, επιφυλασσόμενος κάθε νομίμου δικαιώματός του για την αναζήτηση ποινικών και αστικών ευθυνών κατά παντός υπευθύνου, ο ΕΦΕΤ απέστειλε έγγραφο στην ως άνω επιχείρηση καλώντας την να προβεί άμεσα στη διάψευση των όσων φέρεται να ανακοινώνει ή σε αντίθετη περίπτωση να κοινοποιήσει άμεσα τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία στους ως άνω αρμόδιους εισαγγελείς, καθώς και στον ΕΦΕΤ».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης