ΧΡΗΜΑ

Μειώνουν τις Online δαπάνες τους οι καταναλωτές – Τι δείχνει έρευνα

Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Salesforce, το 81% των καταναλωτών δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες. pixabay

Τις online δαπάνες τους σε δραστηριότητες που αφορούν στον τουρισμό και την ψυχαγωγία σκέφτονται να μειώσουν περισσότεροι από 7 στους 10 καταναλωτές, επιλέγοντας παράλληλα μάρκες που τους προσφέρουν καλύτερες εξατομικευμένες εμπειρίες.

Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Salesforce η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματά του.

Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια -ξενοδοχεία και media - ψυχαγωγία είναι πιθανό, με 78 % και 70 % των καταναλωτών, αντίστοιχα, να αναφέρουν σχέδια επαναξιολόγησης εξόδων για τους συγκεκριμένους τομείς.

Παράλληλα περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές επιθυμούν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τις αγαπημένες τους μάρκες.

Η κακή εξυπηρέτηση είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν από μια εταιρεία. Σε ποσοστό60% οι καταναλωτές αναφέρουν ότι αναμένουν από κάθε τμήμα μιας εταιρείας να αντιδρά άμεσα στα αιτήματά τους με βάση τις πιο πρόσφατα επικαιροποιημένες πληροφορίες που τους αφορούν.

Το 40% σημειώνει ότι η μεγαλύτερη απογοήτευσή προέρχεται από συναλλαγές με εταιρείες που δεν προσφέρουν «συνδεδεμένες εμπειρίες», 35% όταν τους γίνονται ερωτήσεις τις οποίες έχουν απαντήσει στο παρελθόν και 33% όταν τους προσφέρονται προϊόντα που δεν τους αφορούν.

Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, το επόμενο έτος, το 65% των καταναλωτών δηλώνει πως θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες που προσφέρουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους, ενώ το 72% των καταναλωτών θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες εάν παρέχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Σημειώνεται πως ο σημερινός καταναλωτής είναι πιο πιθανό να εκτιμήσει μια «συνδεδεμένη» εμπειρία με τον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης και των βιοεπιστημών σε σχέση με άλλους κλάδους.

Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης μπορεί, επίσης, να αποτελέσει ευκαιρία για πιστότητα, δεδομένου ότι 76% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ενθαρρύνεται η αφοσίωσή τους στις εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια δεδομένων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης