ΔΙΕΘΝΗ

Silver economy: Οι Βορειοευρωπαίοι συνταξιούχοι γίνονται χειμερινοί εκδρομείς

Με την ενεργειακή κρίση να «χτυπάει» ήδη τον κώδωνα του κινδύνου παγκοσμίως, ο χειμερινός τουρισμός έμοιαζε πιο αβέβαιος από ποτέ. Την ίδια ώρα ωστόσο, όλα έδειχναν πως η Ελλάδα είχε ένα πλεονέκτημα συγκριτικά με άλλες χώρες της Ευρώπης, αναφορικά με τις τιμές ενέργειας.

Το ερώτημα που προέκυψε, λοιπόν, ήταν το εξής: Μήπως οι Βορειοευρωπαίοι συνταξιούχοι, αντί να πληρώνουν τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς τους, είναι προτιμότερο να εκδράμουν προς τα κάτω και να απολαύσουν τις ομορφιές της Ελλάδας, ως χειμερινοί εκδρομείς;

Με βάση αυτό το σκεπτικό, έγινε μία ανοιχτή πρόσκληση στους συνταξιούχους της βόρειας Ευρώπης να περάσουν τους χειμερινούς μήνες του φετινού χειμώνα στην Ελλάδα, λόγω της ενεργειακής κρίσης, από τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια. Ο λόγος είναι να μπορέσουν οι συνταξιούχοι της βόρειας Ευρώπης, που δεν εργάζονται, ούτε έχουν αυξημένες υποχρεώσεις, να φιλοξενηθούν στη χώρα μας τους χειμερινούς μήνες, καθώς, λόγω της ενεργειακής κρίσης, τους συμφέρει να περάσουν τον χειμώνα τους στην Ελλάδα.

Guardian: Η Ελλάδα πρώτη φορά προτείνει τον… μύθο της για όλο το χρόνο

Στον στρατηγικό σχεδιασμό του υπουργείου Τουρισμού, που έχει στόχο την επέκταση της φετινής σεζόν, καθώς και την προσέλκυση Βορειοευρωπαίων συνταξιούχων και digital nomads τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, αναφέρεται σε δημοσίευμά της και η Guardian.

Η βρετανική εφημερίδα, σε εκτενές ρεπορτάζ της επισημαίνει ότι το 2022 ο ελληνικός τουρισμός σημειώνει απροσδόκητη επιτυχία με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις και τις αφίξεις να αναμένεται να ξεπεράσουν τις αντίστοιχες του 2019 -χρονιά ρεκόρ- όταν η χώρα προσέλκυσε περίπου 33,1 εκατομμύρια τουρίστες και περισσότερα από 18 δισ. ευρώ σε έσοδα.

Όπως υπογραμμίζει η Guardian, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα προσπαθεί συντονισμένα να διαφημιστεί ως χειμερινός προορισμός, με τον Βασίλη Κικίλια να έχει δουλέψει μήνες για την υλοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας. Τον Σεπτέμβριο επισκέφθηκε το Παρίσι, το Βερολίνο, τη Βιέννη και τη Στοκχόλμη για να μεταφέρει το μήνυμα, πραγματοποιώντας επαφές με αεροπορικές εταιρείες, τουριστικούς πράκτορες, συνταξιοδοτικά ταμεία και ομοσπονδίες.

Είναι εμφανές, λοιπόν, πως στο πλαίσιο αυτών των προσπαθειών θα υπάρξουν προωθητικές ενέργειες που θα αφορούν και σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators. Ταυτόχρονα, θα ξεκινήσει καμπάνια στο Λονδίνο και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με αφίσα «Θέλεις να αισθανθείς ξανά 20 ετών;», η οποία απεικονίζει ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό να απολαμβάνει το κρασί του και να βρίσκει τη χαμένη νιότη του στην Ελλάδα, αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας.

Μπορεί ο φόβος της ενεργειακής κρίσης να έχει δημιουργήσει μεγάλη ανασφάλεια σε πολλές χώρες της Ευρώπης, όπως είναι η Γερμανία, η Ελβετία, η Αυστρία και οι χώρες της Σκανδιναβίας, ωστόσο υπάρχει μία μερίδα ανθρώπων που έχει το δικαίωμα αλλά και την ευκαιρία να απολαύσει τη ζωή, τον φετινό χειμώνα, απαλλαγμένη από το άγχος και την ανασφάλεια. Και αυτό θα γίνει πράξη μέσα από τη λογική του Silver Economy, που θα φέρει τους Βορειοευρωπαίους για διακοπές στην Ελλάδα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης