ΔΙΕΘΝΗ

Benjamin Braun (CMO Samsung Europe): Θέλουμε οι καταναλωτές μας να εξοικονομούν χρόνο και χρήμα

Η τεχνολογία ΑΙ κάποτε φάνταζε μακρινό μέλλον -είναι, όμως, ήδη παρόν. Και υπάρχουν εταιρείες που την αξιοποιούν για να αναπτύξουν λύσεις που απαντούν στις αυξημένες απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.

Την περασμένη Δευτέρα, η Samsung Electronics Co., Ltd παρουσίασε τη νέα σειρά προϊόντων της, που ενσωματώνει την τεχνολογία ΑΙ, για το 2024, στις κατηγορίες τηλεοράσεων, ήχου, κινητής, Smart Home και ψηφιακών συσκευών.

Αποστολή στη Φρανκφούρτη

Η παρουσίαση έγινε σε συνέντευξη Τύπου της εταιρείας στο πλαίσιο του «World of Samsung» στη Φρανκφούρτη, με το CNN Greece να δίνει το «παρών» και να συναντά και συνομιλεί με τον κ. Benjamin Braun, Chief Marketing Officer για τη Samsung στην Ευρώπη, του οποίου οι καμπάνιες έχουν αξιοποιηθεί παγκοσμίως και έχουν βραβευτεί με το χρυσό βραβείο Cannes Lions και το IPA Grand Prix.

Ο Benjamin Braun, Chief Marketing Officer για τη Samsung στην Ευρώπη

Γιατί η Samsung επενδύει στην τεχνολογία ΑΙ

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, εκπρόσωποι Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και συνεργάτες στη Γερμανία ενημερώθηκαν από κοντά για το όραμά της Samsung για το «AI for All», το οποίο επικεντρώνεται στο πώς οι άνθρωποι θα βιώσουν τις συσκευές τους πιο διαισθητικά και εύκολα από ποτέ χάρη στην τεχνολογία AI.

«Στη Samsung καινοτομούμε και δημιουργούμε εμπειρίες που βοηθούν τους χρήστες να ζουν πιο άνετες και “συνδεδεμένες” ζωές. Τα προϊόντα της Samsung ζωντανεύουν μέσω της δύναμης του SmartThings και της καινοτομίας AI, από το πρώτο AI smartphone και τις κορυφαίες σε πωλήσεις τηλεοράσεις QLED, μέχρι ψυγεία που, μέσω της τεχνολογίας AI, ελέγχουν τα τρόφιμα που περιέχουν και βοηθούν τους χρήστες στη λίστα αγορών τους», δήλωσε ο κ. Benjamin Braun, Επικεφαλής Marketing στη Samsung Europe. «Στο “World of Samsung”, γιορτάζουμε πώς η δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης είναι εδώ σήμερα -και πώς έχει πραγματικό αντίκτυπο στη ζωή των χρηστών τώρα αλλά και στο μέλλον».

Έπειτα από ερώτηση του CNN Greece, φαίνεται πως η τεχνολογία ΑΙ βρίσκεται στον πυρήνα της Samsung εδώ και 10 χρόνια ήδη -και υπάρχουν τρεις σημαντικοί λόγοι γι’ αυτό. Όπως δήλωσε ο κ. Braun σχετικά: «Στη Samsung, εφαρμόζουμε την τεχνολογία ΑΙ εδώ και μία δεκαετία ήδη. Φέτος, την ενσωματώνουμε σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων μας ώστε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, αλλά και για να συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος».

Ο Benjamin Braun, Chief Marketing Officer για τη Samsung στην Ευρώπη με τη δημοσιογράφο Σοφία Μαυραντζά

Πώς η τεχνολογία ΑΙ αναβαθμίζει
- και ταυτόχρονα απλοποιεί- την καθημερινότητα

Στο πλαίσιο του «World of Samsung», το CNN Greece και όλοι όσοι συμμετείχαν είδαν από κοντά τις πιο πρόσφατες συσκευές της Samsung, αλλά και το πώς χρησιμοποιούν τις δυνατότητες AI για να κάνουν τη ζωή πιο απλή και άνετη.

Συγκεκριμένα, είδαν πώς τα Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24+ και Galaxy S24, που αποκαλύφθηκαν τον Ιανουάριο στο Galaxy Unpacked, δημιουργούν νέες mobile εμπειρίες με το Galaxy AI, ενώ δοκίμασαν από κοντά τις λειτουργίες Live Translate και Note Assist στις υποστηριζόμενες γλώσσες. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί πως η σειρά Galaxy S24 ενσωματώνει τη διαισθητική λειτουργία Circle to Search with Google για να μπορούν να λαμβάνουν οι χρήστες χρήσιμα αποτελέσματα αναζήτησης υψηλής ποιότητας.

Όσον αφορά στα προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας, το «World of Samsung» παρουσίασε την έξυπνη σειρά τηλεοράσεων της Samsung 2024 Neo QLED 8K. Οι τηλεοράσεις διαθέτουν τον πιο καινοτόμο και γρήγορο επεξεργαστή της Samsung μέχρι σήμερα, τον NQ8 AI Gen 3, ο οποίος έχει ενσωματωμένο μηχανισμό AI στη συσκευή (NPU) για εξαιρετική ποιότητα εικόνας. Οι λάτρεις των σπορ, μάλιστα, θα ενθουσιαστούν με τη σειρά αυτή, καθώς χρησιμοποιεί τεχνολογία ΑΙ βαθιάς εκμάθησης για να ανιχνεύσει αυτόματα τον τύπο του αθλήματος και να εφαρμόσει το κατάλληλο μοντέλο ανίχνευσης μπάλας.

Επίσης, η Samsung παρουσίασε τη νέα καινοτομία Transparent MICRO LED, η οποία προσφέρει ποικίλες δυνατότητες σε εφαρμογές διαφανούς οθόνης.

Όπως δήλωσε στο CNN Greece ο κ. Braun, «προσφέρει σε κάποιον τη δυνατότητα να βλέπει τηλεόραση και από τις δύο πλευρές».

Μεταξύ των νέων προϊόντων που παρουσιάστηκαν στην Φρανκφούρτη ήταν και το νέο πλυντήριο ρούχων Bespoke AI, το οποίο ξεπερνά τις ελάχιστες απαιτήσεις ενεργειακής απόδοσης Βαθμού Α έως και κατά 40%, ενώ η λειτουργία AI Wash αξιοποιεί 5 διαφορετικούς αισθητήρες για να προσαρμόζει έξυπνα την απόδοση πλύσης για κάθε φορτίο.

Τέτοια προϊόντα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του CNN Greece, ο κ. Braun επισήμανε πως μπορεί οι νέοι άνθρωποι να εκφράζονται περισσότερο για το περιβάλλον και την προστασία του, αλλά όλοι νοιάζονται γι’ αυτό. Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας πως «καθώς οι τιμές της ενέργειας έχουν υπερδιπλασιαστεί στην Ευρώπη, οι καταναλωτές έχουν συνειδητοποιήσει πόσο ακριβή είναι και ψάχνουν τρόπους να μειώσουν τα έξοδα που σχετίζονται με αυτή, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον».

Οι καταναλωτές στο επίκεντρο της Samsung

Τι είναι αυτό, όμως, που ωθεί μια πολυεθνική εταιρεία όπως η Samsung να αναπτύσσει διαρκώς προϊόντα που αξιοποιούν νέες τεχνολογίες; Ο κ. Braun τόνισε εμφατικά στο CNN Greece πως η εταιρεία επικεντρώνεται σταθερά, από τα πρώτα της βήματα, στον χρήστη, αναγνωρίζοντας πως οι ανάγκες διαφέρουν από χώρα σε χώρα, και στην ανάγκη του να εξοικονομήση χρόνο και χρήματα. «Συνεχίζουμε να είμαστε επικεντρωμένοι στο να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να κερδίσουν χρόνο και χρήματα. Αν το καταφέρουμε αυτό, είμαστε στον σωστό δρόμο, καθώς οι πελάτες μας εκτιμούν τις προσπάθειές μας», δήλωσε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλήρη γκάμα προϊόντων με τεχνολογία AI της Samsung, επισκεφθείτε το www.samsung.com/gr.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης