ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lenovo: Πρωτιά στους φορητούς υπολογιστές για καταναλωτές

Την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των φορητών υπολογιστών για καταναλωτές (consumer notebooks) κατέλαβε η Lenovo για τη χρονιά 2019-2020, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Σύμφωνα με τη Lenovo, βάσει των στοιχείων της γνωστής εταιρειών ερευνών IDC, το μερίδιο αγοράς της στη συγκεκριμένη κατηγορία έφθασε στο 26,49%.

Επίσης, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Lenovo διατήρησε την ηγετική της θέση, με 24,5% της αγοράς Η/Υ, για το οικονομικό έτος που τελείωσε στις 31 Μαρτίου 2020.

Σύμφωνα με τα ετήσια αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, οι πωλήσεις τεμαχίων της επιχειρησιακής μονάδας PC & Smart Devices κατέγραψε άνοδο ρεκόρ με αύξηση πάνω από 18% σε ετήσια βάση, με τα Gaming, Workstations, Visuals, Thin % Light και Chromebooks να ξεπερνούν την αγορά με διψήφιο όγκο.

Σε σχέση με τα αποτελέσματα της IDC, o Γενικός Διευθυντής της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, Παναγιώτης Μακρυνιώτης, δήλωσε:

«Στη Lenovo Ελλάδας, είμαστε περήφανοι με τα αποτελέσματα αυτά, ιδιαίτερα δεδομένης της τωρινής, τόσο αντισυμβατικής περιόδου που διανύουμε. Τα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα έχουν επέλθει από τη σταθερή στρατηγική που ακολουθούμε, την πελατοκεντρική προσέγγισή μας και, φυσικά, την άριστη ομάδα συνεργατών μας. Είμαι πολύ αισιόδοξος και σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε εξίσου δυναμικά και στο μέλλον».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης