ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς τρεις μικρές επιχειρήσεις ενισχύονται έμπρακτα με τη βοήθεια της Mastercard

Θεανώ Ποταμιάνου / ιδιοκτήτρια του Aumorfia, Άγγελος Νώτης/ιδιοκτήτης του Alinda Fashion, Ζέτα Bάσου / ιδιοκτήτρια του Originale Coiffure

Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι από εμάς προτιμούμε να πραγματοποιούμε τις αγορές μας από μικρές, τοπικές επιχειρήσεις, αντί να επιλέγουμε μεγάλες εμπορικές αλυσίδες. Ίσως το γεγονός αυτό να οφείλεται στη γενικότερη τάση που μας θέλει να επενδύουμε περισσότερο και να ενισχύουμε τα μικρά καταστήματα, αλλά και στο ότι θέλουμε να απολαμβάνουμε πιο μοναδικά ή custom made προϊόντα, υπηρεσίες και εξυπηρέτηση.

Η αλήθεια είναι, βέβαια, ότι τα κίνητρα που μας δόθηκαν στις αρχές του 2021, μέσω της ευρείας πρωτοβουλίας της Mastercard για την ενίσχυση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, είχαν και αυτά σημαντικό ρόλο, προκειμένου να προτιμήσουμε και να ενισχύσουμε μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Κυρίως όμως, μέσα από έναν πρωτότυπο διαγωνισμό στο Instagram που πραγματοποίησε η Mastercard στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής, μας δόθηκε η δυνατότητα να προτείνουμε και τις δικές μας αγαπημένες μικρές επιχειρήσεις, έτσι ώστε τρεις από αυτές - το Aumorfia, το Alinda Fashion και το Original Coiffure - να απολαμβάνουν σήμερα μία σειρά από λύσεις και υπηρεσίες, που θα τις βοηθήσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας, τεχνολογικής εποχής.Οι λύσεις αυτές, αφορούν, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία e-shop, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση digital marketing ενεργειών, καθώς και την ανανέωση της εταιρικής τους ταυτότητας.

Πώς το Aumorfia απέκτησε τη δική του ολοκληρωμένη digital καμπάνια επικοινωνίας

Για πολλές μικρές επιχειρήσεις το να «τρέξουν» μία επιτυχημένη και ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας, δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικότερα αν δεν έχουν στη διάθεση τους τα απαραίτητα digital εργαλεία και τις κατάλληλες τεχνολογικές γνώσεις. Ωστόσο, το Aumorfia, μια μικρή επιχείρηση με δερμάτινα αξεσουάρ της Θεανούς Ποταμιάνου που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, “κέρδισε” αυτήν την ευκαιρία με τη βοήθεια της Mastercard.

Πιο συγκεκριμένα, η Mastercard θα προσφέρει σε αυτή τη μικρή επιχείρηση, μία ολοκληρωμένη digital καμπάνια επικοινωνίας για τρεις μήνες, με σκοπό την ανάδειξή της μέσω της Google, αλλά και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το Alinda Fashion έχει τώρα το δικό του e-shop και είναι digital

Μία ακόμη μικρή επιχείρηση που αναδείχθηκε μέσα από τον διαγωνισμό της Mastercard στο Instagram, είναι και το Alinda Fashion. Πρόκειται για μία βιοτεχνία κατασκευής επαγγελματικών στολών, πίσω από την οποία βρίσκονται ο Άγγελος Νώτης και η μητέρα του, η οποία τα τελευταία χρόνια, έχει επεκτείνει τη δραστηριότητά της με τη δημιουργία προσωποποιημένων δώρων.

Με τη βοήθεια της Mastercard το Alinda Fashion έχει τώρα το δικό του e-shop, ενώ θα τρέχει τις δικές του ολοκληρωμένες digital καμπάνιες επικοινωνίας, αποκτώντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες να αναδειχθεί.

Το Originale Coiffure αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα και εξελίσσεται ψηφιακά

Τέλος, η τρίτη τυχερή μικρή επιχείρηση, είναι το Originale Coiffure, της Ζέτας Bάσου. Πρόκειται για ένα κομμωτήριο στη Νέα Σμύρνη, το οποίο μετράει 20 χρόνια ιστορίας και τώρα, κάνει σημαντικά βήματα στον ψηφιακό κόσμο - και όχι μόνο.

Συγκεκριμένα, με ώθηση από τη Mastercard, το κομμωτήριο αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα, “τρέχοντας” ταυτόχρονα digital καμπάνιες επικοινωνίας, με στόχο το Originale Coiffure να συνεχίσει να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες, αλλά και να διευρύνει το πελατολόγιό του.

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης