ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα δεδομένα στο delivery και τη μικρή λιανική - Τι αλλάζει μετά το deal efood-Ομίλου Μούχαλη

Μία από τις σημαντικές αλλαγές τόσο στον κλάδο του delivery όσο και της μικρής λιανικής αποτελεί η εξαγορά τεσσάρων εταιρειών του Ομίλου Μούχαλη από την Delivery Hero, μητρική της efood. ΙΝΤΙΜΕ

Kαινούρια δεδομένα δημιουργούνται στην αγορά του delivery στη χώρα μας, με τον συγκεκριμένο κλάδο την περίοδο της πανδημίας να έχει γνωρίσει μεγάλη άνθιση. Την ίδια στιγμή, σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης παρουσιάζει και ο κλάδος της μικρής λιανικής κάτι που επιβεβαιώνεται και από το ενδιαφέρον των μεγάλων «παικτών» της αγοράς.

Η παραμονή για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σπίτι λόγω των lockdown έφερε, ακόμη και τους λιγότερο εξοικειωμένους με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες καταναλωτές – ακόμη και μεγαλύτερων ηλικιών- αντιμέτωπους με την ανάγκη να μπουν στη διαδικασία να χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες για τα καλύψουν τις άμεσες ανάγκες τους.

Από την πλευρά τους οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο, βλέποντας τα περιθώρια ανάπτυξης που εμφανίζονται, άρχισαν να ενσωματώνουν όλο και περισσότερες υπηρεσίες. Από αγορές στο σούπερ μάρκετ μέχρι βιβλιοπωλεία, ανθοπωλεία, καταστήματα παιχνιδιών ακόμη και προϊόντα για τα κατοικίδια.

Η συμφωνία Delivery Hero με τον Όμιλο Μούχαλη

Μία από τις σημαντικές αλλαγές στον κλάδο του delivery όσο και της μικρής λιανικής αποτελεί η συμφωνία της Delivery Hero, μητρικής της efood με τον Όμιλο Μούχαλη για την εξαγορά των εταιριών ΑLPHA ΔΙΑΝΟΜΕΣ, ΙΝΚΑΤ, DELIVERY.GR και E-TABLE.

H συμφωνία είχε ανακοινωθεί από τον περασμένο Οκτώβριο και αφού έλαβε την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού – μετά τις σχετικές δεσμεύσεις που έλαβε η Delivery Hero- ολοκληρώθηκε την 1η Ιούλιου 2022.

Υπενθυμίζεται ότι ανάμεσα στις δραστηριότητες που περιλαμβάνονται στην εξαγορά είναι το δίκτυο περιπτέρων Kiosky’s και τα καταστήματα Kiosky’s Convenience Stores που διαχειρίζεται ο Όμιλος Μούχαλη. Παράλληλα η πλατφόρμα Online παραγγελιών delivery.gr καθώς και η πλατφόρμα κρατήσεων σε εστιατόρια, e-table.gr.

Τι αλλαγές φέρνει η εξαγορά

Η συγκεκριμένη εξαγορά σηματοδοτεί την επέκταση της efood στον κλάδο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα, διευρύνοντας ταυτόχρονα το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της.

Η εταιρεία αναμένεται να αξιοποιήσει συνέργειες με τις εταιρείες του ομίλου Μούχαλη, ενώ με τη ολοκλήρωσή της εξαγοράς και τα στελέχη των εταιρειών του Ομίλου θα ενσωματωθούν στο efood.

Ουσιαστικά δηλαδή, η ηλεκτρονική πλατφόρμα παράλληλα με τις ψηφιακές της υπηρεσίες θα επεκταθεί πλέον και στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων με τα περίπου 400 σημεία πώλησης μικρής λιανικής που διαθέτει αυτή τη στιγμή ο Όμιλος Μούχαλη. To οποίο δίκτυο, αναμένεται να επεκταθεί τόσο αριθμητικά αλλά και γεωγραφικά.

Έτσι η efood έχοντας ξεκινήσει μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων θα κάνει την αντίστροφη πορεία από ότι γίνεται συνήθως στην αγορά, όπου τα καταστήματα ξεκινούν ως φυσικά και επεκτείνονται στο ψηφιακό.

Η efood παράλληλα «κληρονομεί» και το δίκτυο των dark stores (αποθηκών) της Μούχαλης κάτι που θα την εξυπηρετήσει τις ανάγκες της που αφορούν στο efood market. Στόχος εξάλλου είναι να αυξηθούν περαιτέρω οι κωδικοί που διαθέτει το efood market από 3.000 που είναι σήμερα σε 4.000 – 5.000 σε βάθος χρόνου.

Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι παρά την άρση των περιοριστικών μέτρων αλλά και των πληθωριστικών πιέσεων που έχουν επηρεάσει γενικότερα την αγορά, ο κλάδος του delivery συνεχίζει την ανάπτυξή του κυρίως εξαιτίας της διεύρυνσης των υπηρεσιών που παρέχονται στους καταναλωτές. Κάτι βεβαίως που επιτρέπει στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν να συνεχίζουν τα πλάνα ανάπτυξής τους, εμπλουτίζοντας περαιτέρω τις κατηγορίες τους και παρέχοντας συνεχώς βελτιωμένες υπηρεσίες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης