ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βροχή» τα deals μέσα στο καλοκαίρι σε τρόφιμα και λιανεμπόριο

Το καλοκαίρι -ακόμη και ο Αύγουστος- ήταν «θέρμο» από πλευράς επιχειρηματικών κινήσεων.

Μπαράζ εξαγορών στον κλάδο του λιανεμπορίου και των τροφίμων καταγράφεται το τελευταίο διάστημα, εν μέσω μίας περιόδου έντονων πληθωριστικών πιέσεων με επιπτώσεις και για τις επιχειρήσεις όπως και για τους καταναλωτές.

Το καλοκαίρι -ακόμη και ο Αύγουστος- ήταν «θέρμο» από πλευράς επιχειρηματικών κινήσεων και ενώ είχε προηγηθεί μία σχεδόν «παγωμένη» περίοδος από το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία και μετά.

Η διπλή κίνηση της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία»

Η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» γνωστή με τα εμπορικά σήματα Όλυμπος και Ροδόπη, προχώρησε σε διάστημα μίας εβδομάδας σε δύο επιχειρηματικές κινήσεις, με τις οποίες ενισχύει τις δραστηριότητές της σε Κύπρο και Βουλγαρία.

Αρχικά απέκτησε το 49% του μετοχικού κεφαλαίο της κυπριακής βιομηχανίας γαλακτοκομικών προϊόντων «Κουρούσιης», με πρόβλεψη μάλιστα και για τις υπόλοιπες μετοχές σε δεύτερο χρόνο ενώ μία εβδομάδα αργότερα εξαγόρασε τη θυγατρική εταιρεία της Δέλτα στη Βουλγαρία, United Milk, που δραστηριοποιείται κυρίως στο γάλα και το γιαούρτι.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο 2022 η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» είχε αποκτήσει μέσω πλειστηριασμού τις εγκαταστάσεις καθώς και το σύνολο των εμπορικών σημάτων της γαλακτοβιομηχανίας Αγνό στη Βόρεια Ελλάδα.

Ανακατατάξεις στον κλάδο των σούπερ μάρκετ

Τον όμιλο σούπερ μάρκετ «Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες Α.Ε» εξαγόρασε λίγο πριν εκπνεύσει ο Αύγουστος η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, που διευρύνει με αυτό τον τρόπο την παρουσία της σε Βόρεια Ελλάδα και Κρήτη.

Συνολικά εντάσσει στο δυναμικό της, τα 52 εταιρικά καταστήματα του ομίλου, αλλά και τη διαχείριση των εμπορικών σημάτων Ελληνικά Μάρκετ, Πρόοδος Μάρκετ, Ήλιος Μάρκετ και Γρήγορα, μαζί με το δίκτυο των 300 καταστημάτων τους.

Η κίνηση αυτή αναμένεται να φέρει ανακατατάξεις στον «χάρτη» των σούπερ μάρκετ καθώς ο τζίρος της Κρητικός θα προσεγγίζει πλέον τα 500 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, με την εταιρεία να βελτιώνει τη θέση της στον κλάδο.

Στις αγορές φροντίδας ρούχων και καθαριστικών «μπαίνει» η Παπουτσάνης

Σε καινούριες αγορές, αυτή της φροντίδας ρούχων και τον καθαριστικών ρούχων μπαίνει η εταιρεία Παπουτσάνης η οποία την τελευταία μέρα του Αυγούστου ανακοίνωσε την εξαγορά της Σαπωνοποιίας «Αρκάδι».

Η Παπουτσάνης με σημαντική θέση στην κατηγορία σαπουνιού σε μπάρες και μεγαλύτερος προμηθευτής ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα, διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της με τα προϊόντα οικογενειακής επιχείρησης «Αρκάδι» η οποία δραστηριοποιείται εδώ και 76 χρόνια στην ελληνική αγορά.

Μέσα στο καλοκαίρι είχε επίσης προηγηθεί η εξαγορά της εταιρείας premium mixers & tonics, Three Cents, από τη θυγατρική της Coca-Cola HBC , CC Beverages Holdings II BV, μετά το deal με την SICC Holding Limited, θυγατρική της IDEAL Holdings.

Τέλος η εταιρεία ««Παγωτά Δωδώνη» άλλαξε χέρια, περνώντας στη First Runner, καθώς η επενδυτική εταιρεία συμμετοχών αναδείχθηκε προτιμητέος επενδυτής στη σχετική διαγωνιστική διαδικασία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης