ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις άνω των 18 εκατ. για την εταιρεία που «τυλίγει» 2 εκατ. ντολμαδάκια την ημέρα

Τα 100 εκατ. τζίρο αναμένεται να αγγίξει το 2023 για πρώτη φορά η εταιρεία Παλίρροια η οποία «ταξιδεύει» τα ελληνικά ντολμαδάκια σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρεία της οικογένειας Σουλιώτη που ξεκίνησε την πορεία της το 1957 από το χωριό Πολιτικά της Εύβοιας σήμερα διαθέτει 7 εργοστάσια σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Κίνα και Ιορδανία στα οποία παράγονται περίπου 2 εκατ. ντολμαδάκια την ημέρα.

Για την περίδο 2023-2024 η Παλίρροια «τρέχει» επενδύσεις συνολικού ύψους 18-19 εκατ. ευρώ όπως επεσήμαναν ο κ. Κώστας Σουλιώτης πρόεδρος και βασικός μέτοχος της εταιρείας και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιώργος Κωστιάνης κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης. Επενδύσεις που εστιάζουν στο τρίπτυχο της ανάπτυξης των εγκαταστάσεων, τους εργαζόμενους της εταιρείας αλλά και τους πελάτες της. Στόχος της εταιρείας όπως επεσήμανε ο κ. Σουλιώτης είναι η ανάπτυξη περίπου 10% τόσο σε αξία όσο και σε όγκο κάθε χρόνο για την επόμενη 5ετία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 65% των πωλήσεων της εταιρείας αυτή τη στιγμή αφορά σε προϊόντα PL που κατευθύνονται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων λιανεμπορίου του εξωτερικού, ενώ η αγορά των ΗΠΑ αποτελεί τη μεγαλύτερη για την Παλίρροια.

Ανάπτυξη και στα προϊόντα ζύμης μετά την εξαγορά της «Τσαμπάσης»

Στις αρχές του 2023 η εταιρεία, στην οποία εκτός από την οικογένεια Σουλιώτη που κατέχει ποσοστό πλειοψηφίας, συμμετέχει ο Βασίλης Κάτσος της VNK Capital με ποσοστό της τάξεως του 36%, προχώρησε στην εξαγορά της βιομηχανίας παραγωγής προϊόντων ζύμης, Τσαμπάσης Α.Ε. από το Άργος. Κίνηση που πρόσθεσε στον τζίρο της «Παλίρροια» περίπου 17 εκατ. ευρώ αλλά και τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης της συγκεκριμένης κατηγορίας, στην οποία άλλωστε εστιάζει το επόμενο διάστημα τόσο για το κανάλι HoReCa, όσο και στο λιανεμπόριο.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται και στα έτοιμα φαγητά ψυγείου, κατηγορία που αποτελεί το «ανερχόμενο αστέρι» σύμφωνα με τη διοίκησή της. Πλέον συνολικά από τους 250 κωδικούς προϊόντων οι 130 αφορούν προϊόντα ζύμης ενώ από τους 120, το 35% αφορά στα ντολμαδάκια, το 25% κατεψυγμένα,το 5% έτοιμα φαγητά ψυγείου και οι υπόλοιποι σε κονσερβοποιημένα προϊόντα όπως όσπρια, λαδερά κτλ.

Συμμετέχει στη «Μόνιμη Μείωση Τιμής» με 10 κωδικούς

Το 2022 η εταιρεία προχώρησε σε ανατιμήσεις της τάξεως του 17-18% ενώ τη φετινή χρονιά δεν έχει προβεί σε νέες αυξήσεις. Όπως επεσήμανε ο κ. Σουλιώτης, φέτος το ενεργειακό κόστος μειώνεται, το μισθολογικό κόστος συνεχίζεται ενώ σε ό,τι αφορά τις πρώτες ύλες, στα μισά προϊόντα παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.

Σύμφωνα με τη διοίκησή της, η Παλίρροια έχει γνωστοποιήσει στο υπουργείο Ανάπτυξης την πρόθεσή της να συμμετάσχει στην πρωτοβουλία της «Μόνιμη Μείωση Τιμής», με συνολικά 10 κωδικούς. Στους 9 κωδικούς η μείωση θα είναι 5% (για τουλάχιστον ένα 6μηνο όπως προβλέπει η έγγραφη δέσμευση) και σε έναν της τάξεως του 10%. Την ίδια στιγμή, επισημαίνει ότι θα συνεχιστούν οι προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία να προαναγγέλλει πως την περίοδο της Σαρακοστής θα «τρέξει» εκείνη που αφορά στο βασικό της προϊόν, τα ντολμαδάκια.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης