ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Νέες επενδύσεις και έμφαση στις premium μπύρες

Στην ανάπτυξη της στο on trade κανάλι, δηλαδή καφέ, µπαρ, εστιατόρια, την τουριστική αγορά καθώς και στις premium μπύρες του χαρτοφυλακίου της εστιάζει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Για το 2024, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ οι επενδύσεις της μέσα στην τριετία 2021-2023, άγγιξαν τα 23,1 εκατ. ευρώ, με τη συνεισφορά της στην εθνική οικονομία μέσω φορολογίας, για το αντίστοιχο διάστημα να ανέρχεται στα 161,3 εκατ. ευρώ.

Όπως σημείωσε ο κ. Henrik Fredvig, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης, σε μία χρονιά που χαρακτηρίστηκε από έντονες αναταράξεις τόσο στην παγκόσμια, όσο και στην εγχώρια αγορά, το 2023, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατάφερε να αυξήσει τον όγκο των συνολικών πωλήσεών της κατά σχεδόν 3%, σε σύγκριση με την προηγούμενη, ενώ σε επίπεδο τζίρου η εταιρεία εκτιμάται ότι θα σημειώσει οργανική ανάπτυξη καθαρών πωλήσεων άνω του 20% σε σχέση με το 2022.

Αναλυτικά, η ανάπτυξη της εταιρείας στο κανάλι HORECA ήταν της τάξεως του 3% και στο παραδοσιακό κανάλι της μικρής λιανικής άνω του 12%. Μείωση 1% εμφάνισε στο κανάλι των σούπερ μάρκετ, λόγω της έμφασης που έχει δοθεί στα άλλα δύο κανάλια. Συνολικά, το μερίδιο αγοράς της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας σε ανέρχεται πλέον στο 25% με τις εξαγωγές να αποτελούν το 8% του κύκλου εργασιών της. Ανά κατηγορία μπύρας η μπύρα Kaiser εμφάνισε ανάπτυξη 16%, η Carlsberg 36% (ξεκινώντας ωστόσο από χαμηλότερη βάση), ενώ στην κατηγορία των μη αλκοολούχων, η ΦΙΞ άνευ, άνοδο κατά 44%. Το brand Μύθος σημείωσε ανάπτυξη κατά 3%, ενώ στα mixers καταγράφηκε οριακή αύξηση 0,6%. Μείωση κατά 5% εμφάνισε η κατηγορία του μηλίτη.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει προχωρήσει στη διεύρυνση και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της, με έμφαση τόσο στην κατηγορία των premium brands όσο και σε αυτήν των μη αλκοολούχων προϊόντων. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η έναρξη της παραγωγής της μπύρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο σε συνδυασμό με την περαιτέρω ενεργοποίηση της μάρκας στην ελληνική αγορά, η νέα εμπορική συνεργασία για την αποκλειστική διανομή όλων των brands της μπύρας «νήσος», το νέο λανσάρισμα της ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, πίσω από την ΦΙΞ Άνευ που ηγείται της κατηγορίας, καθώς και η νέα πρόταση Mango-Passionfruit σε mixer της Tuborg. Σε ό,τι αφορά τέλος τη «Νήσος», στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας εισήλθε τον περασμένο Σεπτέμβριο η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με μειοψηφικό ποσοστό, όπως ανέφερε ο κ. Fredvig, με δεδομένο ότι η παραγωγική δυναμικότητα του ζυθοποιείου της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο έχει φτάσει στο μέγιστο όριό της, κάποιοι κωδικοί έχουν ξεκινήσει να παράγονται και στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης