ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει τα μερίδια αγοράς του και τις πωλήσεις του η Κωτσόβολος

ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ/EUROKINISSI

Ανοδικά κινήθηκαν και το προηγούμενο οικονομικό έτος οι πωλήσεις για την γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών Κωτσόβολος, καθώς παρουσίασαν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, αύξηση 11,5% και διαμορφώθηκαν στα 408 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση που έληξε στο τέλος Απριλίου 207.

Παράλληλα, όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια σχετικής παρουσίασης, ο διευθύνων σύμβουλος Ανδρέας Αθανασόπουλος, τα κέρδη προ φόρων αναμένεται να διαμορφωθούν στα 9,7 εκατ. ευρώ (από 6,7 εκατ. ευρώ κατά το οικονομικό έτος 2015/16), ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αναμένεται να κινηθούν στα 14,5 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς ανήλθαν στα 8,5 εκατ. ευρώ, ενώ φέτος εκτιμάται ότι θα φθάσουν στα 15 εκατ. ευρώ, με ένα σημαντικό μέρος να αξιοποιείται στην τεχνολογική αναβάθμιση των υποδομών της εταιρείας. Σημειώνεται πως η Κωτσόβολος έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού με τη συνολική επένδυση στο συγκεκριμένο τομέα να φθάνει στα 10 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο κ. Αθανασόπουλος αναφέρθηκε εκτενώς στο θέμα της ικανοποίησης των πελατών, σημειώνοντας την ενίσχυση των σχετικών δεικτών ικανοποίησης τόσο των πελατών όσο και των εργαζομένων (74% και 85%) αντίστοιχα. Παράλληλα, επέμεινε αρκετά και στο θέμα της παροχής νέων υπηρεσιών προς τους πελάτες με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση τους, ενώ επεσήμανε ότι η νέα τάση που υπάρχει στο χώρο του λιανεμπορίου είναι ότι οι καταναλωτές αναζητούν εξειδικευμένα καταστήματα και ανθρώπους προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους. Ένα παράδειγμα νέας, καινοτόμου υπηρεσίας είναι η δυνατότητα που παρέχεται για άμεση πληρωμή σε ειδικά σημεία με τη χρήση κάρτας χωρίς να χρειάζεται ο πελάτης να περάσει από το ταμείο!

Χαρακτηριστικό των προθέσεων για επέκταση των υπηρεσιών είναι και η έναρξη της συνεργασίας με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας GREEN, η οποία ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.

Αναφορά έγινε και στο δίκτυο των καταστημάτων, το οποίο αναβαθμίζεται διαρκώς με την Κωτσόβολος να έχει εγκαινιάσει τον τελευταίο χρόνο 4 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 8 ανακαινίσεις και 6 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης