ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απονομή Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών για το 2015

Στιγμιότυπα από την τελετή για την απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2015

Οι εταιρείες και οι οργανισμοί που βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους και εφαρμόζουν καινοτόμες ιδέες στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά και οι άνθρωποι που, μέσα σε δύσκολες επιχειρηματικές και οικονομικές συνθήκες, προσπαθούν και πετυχαίνουν να κάνουν την καθημερινότητα ολων μας πιο εύκολη είχαν χθές την τιμητική τους στην απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών για το 2015. Οι νικητές αναδείχθηκαν φέτος μέσα από 11 διαφορετικές κατηγορίες, ενώ οι κριτικές επιτροπές συγκροτήθηκαν από επιφανείς ακαδημαϊκούς και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων.

Η τιμητική διάκριση που απονεμήθηκε στο Λιμενικό Σώμα για το σύνολο της προσφοράς του προς τον πολίτη υπήρξε μια ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς, καθώς το σύντομο βίντεο που συνόδευσε την απονομή δεν άφησε κανέναν ασυγκίνητο: το κοινό έμεινε για πολλή ώρα όρθιο να χειροκροτά τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κάθε μέρα στις ελληνικές θάλασσες έκτακτες ανάγκες.

Τα Βραβεία, που έγιναν θεσμός για την ελληνική αγορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώθηκαν φέτος για 6η συνεχή χρονιά υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ, του ΣΕΚΕΕ και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης . Την λαμπερή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσίασε η Μαρία Καρχιλάκη.


Το βραβείο Εurobank για την εκπαίδευση για την εξυπηρέτηση πελάτη απονεμήθηκε στην COSMOTE.

Το βραβείο Metlife για την καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη απέσπασε η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.

Η ΔΕΛΤΑ είναι η νικήτρια του βραβείου Cosmote e-value για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων.

Στην κατηγορία του βραβείου Cosmote για την ολοκήρωση διαύλων εξυπηρέτησης πελάτη ξεχώρισε η SAMSUNG.

Το βραβείο Response για τον επαγγελματία της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών απονεμήθηκε στη Μαρία Βαμβούκα της VODAFONE.

Νικήτρια του βραβείου Vodafone για την ομάδα της χρονιάς (μικρός οργανισμός) είναι η εταιρεία YUBOTO.

Το βραβείο Αττικές Διαδρομές για την ομάδα της χρονιάς (μεγάλος οργανισμός) απέσπασε η DATA COMMUNICATION.

Στην κατηγορία του βραβείου Vodafone για τον οργανισμό της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών (μικρός οργανισμός) ξεχώρισε η εταιρία ENARTIA.

Το βραβείο Data Communication για τον οργανισμό της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών (μεγάλος οργανισμός) απέσπασε η VODAFONE.

Η SAMSUNG είναι η νικήτρια του βραβείου Cosmote για το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της χρονιάς μικρής ομάδας (έως 40 άτομα).

Το βραβείο Philips για το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της χρονιάς μεγάλης ομάδας (πάνω από 40 άτομα) κέρδισε η VODAFONE.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης