ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παρουσίασε την καμπάνια: Μήνυμα αισιοδοξίας από τον πρωθυπουργό για τον τουρισμό

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ΑΠΕ-ΜΠΕ

«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά και το φετινό καλοκαίρι είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που περιμέναμε και σχεδιάζαμε», ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020, στο Ζάππειο Μέγαρο. 

Όπως είπε ο πρωθυπουργός η τουριστική βιομηχανία δέχθηκε το σοβαρότερο πλήγμα από την πανδημία αλλά σιγά σιγά τα πράγματα βελτιώνονται.

«Η σωστή αντιμετώπιση της κρίσης μας δίνει τη δυνατότητα σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα πραγματικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά και πάντα υπό την καθοδήγηση των ειδικών την επανεκκίνηση κλάδων της οικονομίας», δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός τόνισε πως «ο τουρισμός συνεισφέρει πολλαπλά στην ελληνική οικονομία και έτσι αποτελεί στοίχημα του κλάδου. Βασικός μας μέλημα είναι η διασφάλιση της δημόσιας υγείας αλλά και η ασφάλεια των εργαζομένων».

Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη, τα υγειονομικά πρωτόκολλα θα τηρηθούν αυστηρά προκειμένου να προφυλαχθούν οι χιλιάδες εργαζόμενοι που απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο.

Ξεκαθάρισε πως ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μειωμένος φέτος σε σχέση με τα 33 εκατομμύρια ήρθαν πέρυσι στη χώρα μας, αναφέροντας ταυτόχρονα πως κανείς δεν μπορεί με ασφάλεια να προβλέψει πόσοι θα είναι οι τουρίστες φέτος.

«Θα είμαστε λιτοί και δωρικοί, μακριά από φαμφάρες σε αυτή τη δύσκολη παγκόσμια συγκυρία», τόνισε ο πρωθυπουργός.

Στη συνέχεια, έκανε ιδιαίτερη μνεία στους εργαζόμενους του τουρισμού και κάλεσε τους επιχειρηματίες του κλάδου εφαρμόσουν το πρόγραμμα ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ ώστε να διασφαλιστούν όσες περισσότερες θέσεις εργασίας γίνεται.

Επίσης ο κ. Μητσοτάκης άφησε ανοιχτό παράθυρο για λήψη επιπλέον μέτρων για τους εργαζόμενους του τουρισμού.

Σχολιάζοντας τα στοιχεία του ΑΕΠ α’ τριμήνου τα χαρακτήρισε «ελαφρώς ενθαρρυντικά», σημειώνοντας πως τα επόμενα τρίμηνα θα είναι πολύ δύσκολα.

Το σποτ της καμπάνιας του τουρισμού

Την εκδήλωση, που πραγματοποιείται στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου, όπου και προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα, προλόγισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

Ο κ. Θεοχάρης τόνισε πως: «Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται. Κάθε μικρή ή μεγαλύτερη έκπληξη που κρύβει μέσα της, με τη γαλήνη στην ψυχή και στο πνεύμα».

«Η ευχή που συνοδεύει τη χώρα μας στο πέρασμα των αιώνων να ακουστεί αυτή τη φορά, μέσα στο Ελληνικό καλοκαίρι δυνατότερα: "Ευοί – Ευάν, Στην υγειά μας". Το ελληνικό καλοκαίρι που το αξίζουμε φέτος, περισσότερο από ποτέ!», συνέχισε.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα σημείωσε ότι η εταιρία του ΣΕΤΕ αναλαμβάνει το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου μέσω του ΕΟΤ να ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου.

Εστιάζοντας στο μήνυμα της καμπάνιας, η κα Δρέττα σημείωσε ότι σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. «Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων χωράνε όλα τα παραπάνω», όπως είπε.

Από την πλευρά του ο Στηβ Βρανάκης, ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, ανέφερε πως η παρούσα επιμήκυνση στοχεύει μεταξύ άλλων στην διεύρυνση της σεζόν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης