ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ηλιόπουλος: Για γέλια και για κλάματα οι μάσκες της Κεραμέως

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΑΚΟΣ / ΙΝΤΙΜΕ

Για μπάχαλο έκανε λόγο ο Νάσος Ηλιόπουλος αναφορικά με τις μάσκες που μοιράστηκαν στα σχολεία για τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Σε ανάρτησή του στο Facebook ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε:

«Οι μάσκες – κουκούλες που μοίρασε η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη στους μικρούς μαθητές για το άνοιγμα των σχολείων, όπως φαίνεται από τις εκατοντάδες φωτογραφίες που έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο, θα ήταν για γέλια εάν δεν ήταν για κλάματα και άκρως επικίνδυνες.»

Ο κ. Ηλιόπουλος προσέθεσε ότι:

«Για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνεται το επιτελικό μπάχαλο του κ. Μητσοτάκη και της κας Κεραμέως. Εκτός εάν η Υπουργός μας ενημερώσει ότι ο μέσος όρος των μασκών ήταν στο σωστό μέγεθος.»

Η ανάρτησή του κατέληξε ως εξής:

«Οι παλινωδίες των κ. Μητσοτάκη – Κεραμέως είναι αυτές που τροφοδοτούν τις επικίνδυνες συνομωσιολογικές θεωρίες. Τους καλούμε επιτέλους να σοβαρευτούν και να προχωρήσουν στην απαραίτητη προμήθεια κατάλληλων μασκών για όλους τους μαθητές.»

Φίλης: Ανοχύρωτα τα σχολεία

Σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 ο Νίκος Φίλης υποστήριξε ότι:

«Σήμερα ανοίγουν τα σχολεία και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Είναι κέρδος για τα παιδιά, κέρδος για την κοινωνία. Δυστυχώς όμως, ανοίγουν ανοχύρωτα. Τελευταία στιγμή αποφασίστηκαν οι… δύο μάσκες, που είναι αναγκαίο μέτρο όπως λένε οι ειδικοί (και τους ακούμε) αλλά και αυτές ακόμα, σε πολλά σχολεία δεν υπήρχαν για να παραδοθούν. Μέρος του διαγωνισμού, όπως μαθαίνουμε, ακυρώθηκε. Βρέθηκε όμως, και διαφημίστηκε, το παγουρίνο του ενός ποτηριού.»

Ο κ. Φίλης προσέθεσε ότι:

«Άλλα είναι τα ουσιαστικά μέτρα και αυτά δεν πάρθηκαν από το κράτος για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια υπό την απειλή του κορωνοϊού: Προσλήφθηκαν οι μισοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί από ό,τι πέρσι. Από 40.000 περίπου, με χρήματα που είχε εξασφαλίσει ο ΣΥΡΙΖΑ τον Σεπτέμβριο 2019, 20.500 φέτος. Έχει λογική αυτό; Ο κορωνοϊός αυξάνει τις ανάγκες, δεν τις μειώνει. Για να «σπάσουν» τμήματα, όπου υπάρχουν ήδη αίθουσες (και υπάρχουν), για εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και άλλους λόγους.

Το ίδιο με τις αίθουσες: το πρόβλημα δεν είναι ότι η κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να βρει χιλιάδες αίθουσες, όπως παραπληροφορεί όσους δεν γνωρίζουν, αφού φυσικά δεν ήταν τόσες απαραίτητες. Δεν χρειαζόταν να σπάσουν όλα τα τμήματα, αλλά μόνο τα πιο πολυπληθή. Το πρόβλημα είναι ότι δεν το προσπάθησε καν. Ήταν κάτι που μπορούσε να πετύχει, σε όποιο βαθμό ήταν κατορθωτό, σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης