ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοχάρης: Κερδίζει έδαφος στην ΕΕ το πιστοποιητικό εμβολιασμού

Φωτογραφία αρχείου ΙΝΤΙΜΕ NEWS / ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Με «οδηγό» την πρόσφατη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ για το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα επιχειρήσει να κινηθεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού στα επόμενα «ανοίγματα» που θα πραγματοποιηθούν στις σχέσεις της Ελλάδας με άλλα κράτη.

Αυτό τονίζει, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στο Money Review της Καθημερινής ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.

«Σε χώρες στις οποίες ο εμβολιασμός έχει προχωρήσει, η αισιοδοξία αρχίζει να επικρατεί και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για τον προγραμματισμό διακοπών, ταξιδιών αναψυχής, κρατήσεις κτλ. Αυτή είναι μια τάση την οποία θα πρέπει οπωσδήποτε να αξιοποιήσουμε» σημειώνει.

Την ίδια στιγμή, εστιάζοντας στο πιστοποιητικό εμβολιασμού ο κ. Θεοχάρης επισημαίνει ότι κερδίζει συνεχώς έδαφος στην ΕΕ, ενώ σε ό,τι αφορά τα rapid test αναφέρει ότι αυτά θα αξιοποιηθούν στον μέγιστο δυνατό βαθμό.

«Οι εξελίξεις στο μέτωπο κατά της πανδημίας, η διαθεσιμότητα των rapid test, καθώς και η ροή των τουριστών στην Ελλάδα είναι οι βασικοί παράγοντες, οι οποίοι θα προσδιορίσουν τα μέτρα που θα εφαρμόσουμε. Τα rapid test είναι ένα εργαλείο χρήσιμο, που φέτος θα έχουμε τη δυνατότητα να το αξιοποιήσουμε κατά τον μέγιστο δυνατό βαθμό για τους ελέγχους στα σύνορά μας» αναφέρει ο κ. Θεοχάρης.

Σε ερώτηση, τέλος για την εξέλιξη της νέας τουριστικής χρονιάς, ο κ. Θεοχάρης σημειώνει τα εξής:

«Με τα δεδομένα που έχουμε αυτή τη στιγμή στη διάθεσή μας, αξιολογώντας και προσπαθώντας να κάνουμε μία σχετικά ασφαλή εκτίμηση για το τι θα συμβεί στο επόμενο χρονικό διάστημα, μπορώ να σας πω ότι το 2021 θα έχουμε μια καλύτερη χρονιά από την περυσινή. Αυτό είναι βέβαιο.»

Και σημπληρώνει: «Πάντως, θα μου επιτρέψετε να υπογραμμίσω ότι, όποιο και εάν είναι το αποτέλεσμα στο τέλος της χρονιάς, αυτό θα μπορέσει να επιτευχθεί μόνον αν από σήμερα σηκώσουμε όλοι τα μανίκια, κάνουμε όλους τους σχεδιασμούς, υλοποιήσουμε επιχειρησιακά ό,τι αποφασιστεί και τρέξουμε όλοι μαζί, ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, να ενισχύσουμε και να εξυψώσουμε το 'brand name' της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο και όσο πιο εμφατικά γίνεται. Να κάνουμε, δηλαδή, ό,τι κάναμε και το 2020, όταν ανοίξαμε με απόλυτη ασφάλεια και μεγάλη επιτυχία τον ελληνικό τουρισμό. Φέτος μπορούμε να πάμε ακόμη καλύτερα».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης