ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Καμπάνια για τους νέους με στόχο τη μείωση της αποχής τους από τις κάλπες

Στην αξιωματική αντιπολίτευση εκτιμούν πως η υψηλή αποχή πριν από τρία χρόνια τους στέρησε την πιθανότητα ενός ντέρμπι με τη ΝΔ και γνωρίζουν ότι αν επαναληφθεί στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση λιγοστεύουν και οι πιθανότητές τους για πρωτιά

Όσο κι αν ο Αλέξης Τσίπρας, οι βουλευτές και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία στις δημόσιες εμφανίσεις τους εκφράζουν την πίστη τους για νικηφόρο εκλογικό αποτέλεσμα, όλοι τους κατανοούν πως για να συμβεί αυτό, με τα σημερινά τουλάχιστον δεδομένα, πρέπει η αποχή, ιδίως των νέων στους οποίους ήταν πρώτη δύναμη το 2019, να περιοριστεί σε σημαντικό βαθμό.

Στην αξιωματική αντιπολίτευση εκτιμούν πως η υψηλή αποχή πριν από τρία χρόνια τους στέρησε την πιθανότητα ενός ντέρμπι με τη ΝΔ και γνωρίζουν ότι αν επαναληφθεί στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση λιγοστεύουν και οι πιθανότητές τους για πρωτιά.

Κι αυτό γιατί παραδέχονται ότι οι άμεσες μετακινήσεις ψηφοφόρων από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ ή τα υπόλοιπα αριστερά κόμματα δεν είναι ικανές από μόνες για να αλλάξουν τις εκλογικές ισορροπίες.

Σε αυτό το κυνήγι, πάντως, έχουν έναν πολύ ισχυρό σύμμαχο, την αυξανόμενη δυσαρέσκεια των πολιτών για τα κυβερνητικά μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας, όπως αυτή καταγράφεται τουλάχιστον στις δημοσκοπήσεις.

Στην Κουμουνδούρου, μάλιστα, σημειώνουν πως η υπόθεση Πάτση, η οποία δεν έχει ακόμα καταγραφεί ως εκλογική επιρροή από τις δημοσκοπικές εταιρείες, θα συντελέσει κι αυτή όχι μόνο στην αποξένωση προ τριετίας ψηφοφόρων του Κυριάκου Μητσοτάκη, αλλά και στην κινητοποίηση πολιτών που αισθανόμενοι πως το κράτος δικαίου πιέζεται στη χώρα μας θα προτιμήσουν αυτή τη φορά να συμμετάσχουν στις εκλογές, στέλνοντας και το ανάλογο μήνυμα.

Σε αυτό το πλαίσιο, μόνο τυχαία δεν ήταν η αποστροφή του κ. Τσίπρα κατά τη δευτερομιλία του στην Κεντρική Επιτροπή με την οποία ζήτησε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μην στήσει κάλπες το καλοκαίρι κι έτσι εμποδίσει πολλούς νέους εργαζόμενους, που βρίσκονται εκείνη την περίοδο μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, από το να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα.

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, άλλωστε, αναμένεται να ξεδιπλωθεί και ειδική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη νεολαία και τα ιδιαίτερα προβλήματά της, όπως είναι αυτό της στέγης, ενώ καταβάλλεται νέα προσπάθεια, όπως άλλωστε και στο συνδικαλιστικό τομέα, ενιαιοποίησης των δυνάμεων που πρόσκεινται στο ΣΥΡΙΖΑ ή προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ και οι οποίες για λόγους που έχουν να κάνουν κυρίως με τη «μαρκίζα»- ποιο όνομα θα επιλεγεί και πού αυτό θα παραπέμπει- δεν έχουν ακόμα φτάσει σε συμφωνία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης