ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ξυπολυτάς στο CNN Greece: Η Κηφισιά θα γίνει ο πιο πράσινος δήμος – Θα το πάμε μέχρι τέλους

Newsroom

Την υπόσχεση πως ο δήμος Κηφισιάς θα είναι μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια ο πιο «πράσινος» δήμος της Αττικής και πρότυπο για όλη την Ελλάδα, έδωσε ο δήμαρχος της πόλης, Βασίλης Ξυπολυτάς.

Μιλώντας στο CNN Greece στο περιθώριο του 1ου Act For Earth Summit τόνισε ακόμη πως η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι μια σημαντική ημέρα για τη Γη αλλά και ειδικά για τον δήμο Κηφισιάς.

«Θα το πάμε μέχρι τέλους», δήλωσε χαρακτηριστικά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ

ΚΟΣΜΟΣ

Ένα «νέο αστέρι» αναμένεται στον ουρανό στις 25 Ιουνίου – Φαινόμενο που συμβαίνει κάθε 80 χρόνια

ΚΟΣΜΟΣ

Το Ισραήλ μετέφερε μυστικά χιλιάδες συστήματα Starlink στο Ιράν για να στηρίξει τους διαδηλωτές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα

ΚΟΣΜΟΣ

Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα

ΕΛΛΑΔΑ

Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο

ΚΟΣΜΟΣ

Reuters: Τραμπ και Ερντογάν έχουν στα σκαριά αγοραπωλησία κινητήρων για το τουρκικό μαχητικό Kaan

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης