ΣΠΟΡ

F1: ξεκινούν τα δοκιμαστικά για τα νέα μονοθέσια στην Βαρκελώνη (vid)

Ο Λιούις Χάμιλτον ποζάρει στη νέα του Mercedes Reuters / Eddie Keogh Livepic

Η αναμονή έλαβε τέλος και η νέα σεζόν της Formula 1 ξεκινά από αύριο Δευτέρα 27/2 στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά των ομάδων με τα νέα τους μονοθέσια. Ήδη οι περισσότερες ομάδες έκαναν τα αποκαλυπτήρια για το 2017.

Η πρωταθλήτρια Mercedes έχει το δικό της νέο μονοθέσιο με το οποίο φιλοδοξεί να διατηρήσει τα πρωτεία, με τον Βάλτερι Μπότας στην θέση του παγκόσμιου πρωταθλητή Νίκο Ρόσμπεργκ.


(Ο Βάλτερι Μπότας στο νέο του μονοθέσιο της Mercedes - Πηγή: Reuters / Eddie Keogh Livepic)

Ο Λιούις Χάμιλτον πάντως στον πρώτο του γύρο με το νέο του "ασημένιο βέλος" ένιωσε ιδιαίτερα καλά και πιστεύει ότι εφέτος δεν θα έχει αντίπαλο.

Για την scuderia Ferrari η εφετινή σεζόν αποτελεί την μεγάλη πρόκληση, καθώς αγνοεί τον παγκόσμιο τίτλο από το 2008 (Brawvn Mercedes, Red Bull (4) και Mercedes (3) τα διαδοχικά πρωταθλήματα) και το νέο μονοθέσιο των Φέτελ-Ράικονεν είναι εντυωπσιακό στην όψη. Μένει να δούμε αν έχει τις ίδιες εντυπωσιακές επιδόσεις και στην πίστα.

Σήμερα έκανε τα αποκαλυπτήριά της και η Red Bull με τους Ντάνι Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν να αδημονούν, όπως και οι Toro Rosso και Haas.

Με θόρυβο μπήκε στην πίστα η νέα McLaren σε πορτοκαλί και μαύρο που θα οδηγεί ο Φερνάντο Αλόνσο και ο Βέλγος Φαντόρν.

Όσο για τη Renault που θα έχει την υποστήριξη του θρύλου της Formula Αλέν Προστ, μοιάζει πολύ γρήγορη όπως παραδέχεται και ο Τζόλεον Πάλμερ (που θα είναι στο τιμόνι της μαζί με το Νίκο Χούλκενμπεργκ).

Από αύριο Δευτέρα οι ομάδες και οι οδηγοί δίνουν ραντεβού στην πίστα της Βαρκελώνης για τα επίσημα δοκιμαστικά της νέας χρονιάς, όπου θα γίνουν οι τελικές ρυθμίσεις και βελτιώσεις και θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις δυνατότητες του κάθε μονοθέσιου.

Η εφετινή σεζόν της Formula 1 ξεκινά από τις 26 Μαρτίου στην Μελβούρνη με το Australian Grand Prix, σε μια χρονιά που δεν θα έχουμε αγώνα στην Γερμανία (οι ιδιοκτήτες στις πίστες του Χοκενχάιμ και του Νίρμπρουκ δεν ήρθαν σε συνφωνία με την F1) όπως και στην ιστορική πίστα της Ίμολα (το Ιταλικό γκραν πρι παραμένει στην Μόντσα).

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης