ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H FFX-K Evo είναι η απόλυτη Ferrari που μπορεί να αποκτήσει κανείς

Η FFX-K είναι μια ειδική έκδοση της LaFerrari, η οποία έχει εξελιχθεί ειδικά για χρήση σε πίστα και είναι ότι πιο απόλυτο μπορεί να αποκτήσει κανείς με σήμα το όρθιο αλογάκι, το Cavallino Rampante.

Η FFX-K φυσικά και δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους, ενώ το Σαββατοκύριακο που πέρασε και στα πλαίσια των Finali Mondiali, των τελικών των αγώνων τύπου ενιαίου της Scuderia, παρουσιάστηκε η τελευταία έκδοση της, η Evo. Η οποία είναι στην ουσία και μια επίδειξη δυνατοτήτων από την πλευρά των μηχανικών της Ferrari, με την πιο σημαντική εξέλιξη να αφορά την κάθετη αεροδυναμική δύναμη που ασκείται στο αμάξωμα. Η οποία είναι 23% πιο μεγάλη σε σχέση με την αρχική εκδοχή της FFX-K και 75% συγκριτικά με τη LaFerrari.

Σύμφωνα με τη Scuderia η κάθετη αεροδυναμική δύναμη στα 200 χλμ./ ώρα φτάνει τα 640 κιλά, τα οποία γίνονται 830 κοντά στην τελική της, η οποία εύκολα ξεπερνά τα 300 χλμ./ ώρα. Οι τιμές αυτές είναι αντίστοιχες με αυτές των αγωνιστικών GT της μάρκας και είναι ενδεικτικές για το πόσο εξελιγμένη είναι η FFX-K Evo, η οποία για το σκοπό αυτό διαθέτει μια πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων. Μεταξύ αυτών μια νέα, πιο μεγάλη πίσω αεροτομή, ενεργό πίσω σπόιλερ, αεραγωγούς vortex, καινούργιο διαχύτη, καθώς και νέο εμπρός προφυλακτήρα με διαφορετικές εισαγωγές αέρα.

Στο εσωτερικό δεσπόζει το τιμόνι που δείχνει σα να έρχεται απευθείας από τα μονοθέσια των κ.κ. Vettel και Raikkonen και διαθέτει μια οθόνη 6,0 ιντσών στην οποία προβάλλονται τα στοιχεία της τηλεμετρίας, η λειτουργία του KERS και η εικόνες από την κάμερα οπισθοπορείας.

Το σύστημα πρόωσης είναι το γνωστό υβριδικό της Ferrari, που αποτελείται από τον V12 των 6.262 κυβικών, ο οποίος με βελτιώσεις για την περίσταση αποδίδει 860 ίππους και από έναν ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων. Παράλληλα υπάρχει και το γνωστό από τη Φόρμουλα 1 KERS με 4 προγράμματα λειτουργίας ανάλογα με τις επιδόσεις που επιθυμεί ο οδηγός της FXX-K Evo στην εκάστοτε πίστα.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 1.050 ίππους και τα 900 Nm, ενώ το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, που έχει βελτιωμένο λογισμικό για ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές. Ενδιαφέρον είναι πως τα λάστιχα διαθέτουν αισθητήρες που πληροφορούν τον οδηγό για τις πλευρικές επιταχύνσεις στις στροφές, καθώς και για τις πιέσεις και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσουν μέσα στην πίστα.

Το παρόν δηλώνει και το ηλεκτρονικό διαφορικό E-Diff, βελτιώσεις υπάρχουν και στην ανάρτηση καθώς και στα φρένα -από ανθρακόνημα και κεραμικά υλικά- της Brembo με τεράστιους δίσκους 398 χιλιοστών εμπρός και 380 χιλιοστών πίσω.

Η Evo θα είναι διαθέσιμη στο special και ιδιαίτερα πλούσιο πελατολόγιο της Ferrari είτε ως αυτόνομο μοντέλο είτε ως εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας FXX-K, ενώ το τμήμα Corsce Clienti που εξυπηρετεί αυτή την δραστηριότητα των πελατών της Ferrari έχει οργανώσει ήδη 9 track days μέσα στην επόμενη χρονιά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης