ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τι φοβάται η Bugatti και δεν προχωρά στην προσπάθεια επίτευξης ρεκόρ ταχύτητας με τη Chiron;

Συμπληρώνονται σχεδόν δύο χρόνια από την επίσημη πρεμιέρα του δεύτερου αυτοκινήτου της Bugatti, της Chiron, ενός από τα τεχνολογικά πιο προηγμένα hyper cars που μπορεί να αγοράσει κανείς.

Και ενώ είχε ανακοινωθεί με βεβαιότητα πως η Chiron θα διεκδικούσε την επίτευξη νέου ρεκόρ ταχύτητας -τότε η κάτοχός του ήταν η Veyron- και πως το πιο σημαντικό θέμα προς επίλυση ήταν τα λάστιχα, ακόμα δεν έχει εκδηλωθεί καν πρόθεση προσπάθειας.

Φυσικά λόγοι για αυτό υπάρχουν, με έναν από αυτούς να είναι η αλλαγή στην ηγεσία της μάρκας. Ο νυν επικεφαλής της Stephan Winckelmann, που έχει πίσω του μια μακροχρόνια και επιτυχημένη πορεία στη Lamborghini, είπε πως το ρεκόρ ταχύτητας δεν είναι μέσα στις προτεραιότητες της εταιρείας. Ειδικά από τη στιγμή που οι αγοραστές της Chiron δεν δίνουν μεγάλη σημασία με αυτό.

Ο δεύτερος λόγος είναι η εμπορική επιτυχία της Chiron. Από τις 500 μονάδες της που έχουν προγραμματιστεί έχουν ήδη πουληθεί οι 320 και ο χρόνος αναμονής για την παράδοση είναι ήδη 3 χρόνια και κάτι. Συγκριτικά οι 450 Veyron πουλήθηκαν μέσα σε μια 10ετία και με τις τελευταίες να βρίσκουν αγοραστή μέσω μιας σειράς ειδικών εκδόσεων.

Είναι προφανές πως η Chiron δεν χρειάζεται στήριξη από ένα εργαλείο marketing -γιατί είναι και αυτό- όπως το ρεκόρ ταχύτητας, ενώ ο τρίτος λόγος και μάλλον ο πιο σημαντικός είναι η εμφατική πλέον παρουσία της Koenigsegg. Όταν η Bugatti ανακοίνωσε πριν μερικούς μήνες με περίσσεια περηφάνεια το ρεκόρ των 41,96 δευτερολέπτων που πέτυχε με τη Chiron και τον πρώην πιλότο της Φόρμουλα 1 Πάμπλο Μοντόγια στο τιμόνι της για το 0-400-0 (επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 400 χλμ./ ώρα και στη συνέχεια επιβράδυνσης μέχρι την ακινητοποίηση) η σουηδική εταιρεία απάντησε άμεσα και εντυπωσιακά.

Αρχικά με ένα 36,44 δεύτερα με το Agera RS και στη συνέχεια, μετά από ένα περίπου μήνα, με ένα επιβλητικό 33,29 δεύτερα, που κυριολεκτικά συνέτριψε την επίδοση της Bugatti. Και σα να μην έφτανε αυτό το Agera RS πέτυχε και νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητα, με 446,97 χλμ./ ώρα, ενώ μετά την επιτυχία ο ιδιοκτήτης της σουηδικής εταιρείας Christian von Koenigsegg είπε πως αν υπήρχε ανάγκη θα μπορούσε να ανέβει ακόμα πιο ψηλά.

Βλέποντας λοιπόν αυτές τις επιδόσεις οι άνθρωποι της Bugatti φοβούνται (ή γνωρίζουν) πως η Chirον δεν μπορεί να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα, οπότε επιλέγουν να μην προσπαθήσουν για την επίτευξη ενός ρεκόρ. Ή να περιμένουν μέχρι να παρουσιάσουν μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση Super Sport (τη Sport με ακόμα πιο σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά την παρουσίασαν ήδη), όπως είχαν κάνει και με τη Veyron.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης